Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
TV2:lla näköjään Satuhäät. Sen verran sattui silmään/korvaan, että taitaa olla aika päättäväinen morsian. :ahem:

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Onhan se Liisa ollut siellä ennenkin.

burb

.
Command & Conquer: The First Decade vie luultavasti seuraavat yöuneni.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Olga sanoi:
TV2:lla näköjään Satuhäät. Sen verran sattui silmään/korvaan, että taitaa olla aika päättäväinen morsian. :ahem:
Kuulin paremman puoliskon kommentin tuosta ja jätän sen tänne kertomatta, kun saattaa joku perheen pienempi muuallakin kuin täällä näin typerää sivustoa lukea :rolleyes: :D

DFiaA

I told you so
Sam sanoi:
Kuulin paremman puoliskon kommentin tuosta ja jätän sen tänne kertomatta, kun saattaa joku perheen pienempi muuallakin kuin täällä näin typerää sivustoa lukea :rolleyes: :D
No kerro, vapaa on K-18, tai ainakin K-15

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Nythän on niin, notta firmassa mun tilalle tuli toinen henkilö ja ma palasin edelliseen tehtävääni.

Huomenissa menen "parsimaan" seuraajani tekemisiä. Että semmosta.

Edellä mainitun takia olen pakoitettu menemään yöpuulle.

Öjtä.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Il Tempo Gigante sanoi:
Nythän on niin, notta firmassa mun tilalle tuli toinen henkilö ja ma palasin edelliseen tehtävääni.

Huomenissa menen "parsimaan" seuraajani tekemisiä. Että semmosta.

Edellä mainitun takia olen pakoitettu menemään yöpuulle.

Öjtä.
Jaksamisia. Sekä kauniita unia.

burb

.
Kun ei oikein sovi tuonne "Legendoja koulumaailmasta" -toikkiin, niin kerronpa tänne:
Olimma mummun ja ukin luona käymässä Hyrynsalmella ja samaan aikaan siellä vierailivat serkkupojat, jotka sitten nuoremmilleen, niinkuin esim. meikäläiselle, lähimetsikössä seikkaillessamme kertoivat meidän olevan jo lähestulkoon rajan pinnassa. Niin että ei muuten koskaan tiedä missä vaihessa ollaan Neuvostoliiton puolella. Nyt tarkkana. Hysss. Mikä ääni tuo oli? NYT JUOSTAAN!!!

En (ihan) paskonut housuun.

Onhan tuosta Hyrynsalmelta matkaa rajalle n. 50-60km, vähemmän mitä omalta silloiselta asuinpaikkakunnaltani, mutta hyvin onnistui serkkujen kusetus...

DFiaA

I told you so
Perjantain hesarissa luvattiin perjantaille aurinkoista säätä. Pohjoisessa voi olla lumikuuroja :D :D :D

Estate

Well-known member
Partiojutut laittaa heräämään tänäänkin aikasin... :thumbfh:

Seitsemältä mettään...

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
S.A sanoi:
Partiojutut laittaa heräämään tänäänkin aikasin... :thumbfh:

Seitsemältä mettään...
Ja valvottavat myähään kun Kolmoselta tulee Viimeinen partiopoika (Last Boyscoutt)