Teki aamu-uinti selälle hyvää. Ja venyttelyt.Ui, selkä on aivan nalkissa.:thumbfh:
Teki aamu-uinti selälle hyvää. Ja venyttelyt.Ui, selkä on aivan nalkissa.:thumbfh:
Vastaa epatto!Kotitalouksista lienee kysymys? (taas tätä saatanan tivailua)
Kotitaloudet juu. Voihan tuota lukea vaikka mitenpäin.. OECD:ltä käppyröitä etsin. Nyt en löydä niitä.Kotitalouksista lienee kysymys? (taas tätä saatanan tivailua)
Vastaan "epatto". Mitä voitin?Vastaa epatto!
Eikö kotitalouksien varallisuudesta oo kans saatavilla numerotietoa. Muuttuuko käppyrät, jos sen lisää noihin.Kotitaloudet juu. Voihan tuota lukea vaikka mitenpäin.
Paperilaatu on kyllä vähän kehno sytykkeeksi.Jehovat kävivät tuomassa uuninsytykkeitä.
Tosta vaikka tutkimaan. Suora linkki excel-tiedostoon... Enpä tok muista moista varallisuussysteemiä..tai siis muistan, mutten sitä että missä se oli (ja siitä uupui ainakin metsänomistus, mikä kuitenkin aika iso tekijä suomalaisille). Luulisi revähtävän enämpi vielä esim rauhaan tottuneeseen Ruotsiin, jos omaisuuden kokonaismäärä laskettaisiin päälle.Eikö kotitalouksien varallisuudesta oo kans saatavilla numerotietoa. Muuttuuko käppyrät, jos sen lisää noihin.
Minä kun aattelin sun tekevän sen. :wink: Mua ei yhtään huvittas tommonen nyt kyllä. Vaikeita noi varallisuusvertailut monestakin syystä.Tosta vaikka tutkimaan. Suora linkki excel-tiedostoon... Enpä tok muista moista varallisuussysteemiä..tai siis muistan, mutten sitä että missä se oli (ja siitä uupui ainakin metsänomistus, mikä kuitenkin aika iso tekijä suomalaisille). Luulisi revähtävän enämpi vielä esim rauhaan tottuneeseen Ruotsiin, jos omaisuuden kokonaismäärä laskettaisiin päälle.
Kirjoita se foorumille, forum pitää sanansa.Minun sydämeni on särkynyt.
Tai 25 kamelia.http://www.webarbiter.com/fi/f1-forum.fi
F1-Forumin arvo olis sit 87600$