Captain Howdy
Well-known member
Vastustan häkkikasvatusta....Laite, jolla pääsee kätevästi eroon tai voi siirtää parempaan paikkaan luonnonvaraisen tai häkkikasvatetun Albert Oilin erilaisia jätöksiä.
Hieno homma.. vitun ituhippi! Ei tarha-Oilit pärjää luonnossa!!!Vastustan häkkikasvatusta....
*vapauttaa Albertin*
Mitä järkee pitää niitä neliön häkissä pyörimässä ympyrää...NE KÄRSII!Hieno homma.. vitun ituhippi! Ei tarha-Oilit pärjää luonnossa!!!
Itse ajattelin äänestää vaaleissa laitteiden puolesta.Vastustan laitteita.
Eikö se juuri ole koko homman idea?Mitä järkee pitää niitä neliön häkissä pyörimässä ympyrää...NE KÄRSII!
Alpputyttöliikkeen johtohahmo?Kävin äskettäin vilkaisemassa mahdollisesti uutta asuntoani. Ainakin kämppis vaikutti ihan mielenkiintoiselta kaverilta häntä näkemättä. Kaapin avatessa ekana tuli vastaan pakkaus kiväärin panoksia ja savukranaatti.
Reilu kämppis kun kirjottelee nettiin. Puolentoista tunnin päästä on karhuryhmä oven takana ja kaverin koululla hälytystila.Kävin äskettäin vilkaisemassa mahdollisesti uutta asuntoani. Ainakin kämppis vaikutti ihan mielenkiintoiselta kaverilta häntä näkemättä. Kaapin avatessa ekana tuli vastaan pakkaus kiväärin panoksia ja savukranaatti.
Toim.Huom. En ole sen kämppis ja mistäpä minä tiedän vaikka olisivat ihan laillisia tarvikkeita.Reilu kämppis kun kirjottelee nettiin. Puolentoista tunnin päästä on karhuryhmä oven takana ja kaverin koululla hälytystila.
On tullut vissiin pirunpeltoa kateltua. :ahem:*bongailee lintuja*
Kiväärinpatruunat voi olla luvallisia, savukranaatteja sen sijaan ei siviilihenkilöillä juuri esiinny. Yhtä kaikki, luvallisia välineitä tai ei, säilytystapa rikkoo ampuma-aselakia jossa määrätään aseet ja ampumatarvikkeet säilytettäväksi tiloissa johon vain hallussapitoluvan haltijalla on pääsy. Siis vain.Toim.Huom. En ole sen kämppis ja mistäpä minä tiedän vaikka olisivat ihan laillisia tarvikkeita.
*bongattu ajojahteja*
Eikö tämä ajojahti voisi jo loppua?*Ajojahtaa Nomia*