Olga
.
Identiteettivarkaus havaittu. Ansiotonta arvonnousua?
Vieläköhän jaska, Frank ja Domppari..En näe.
Ei muuta kun lycka till teille jotka siihen kunniatehtävään vielä jäitte.
Soot sitten forumin Kalasataman romaanikerjäläinen!Nonni!
Oikeudet katosivat.
Vertailumaitten (mukana ei näitä kehitysmaita tai ylirikkaita öljy- tahi veronkiertomaita jo ihan luettavuuden tähden, kun hyppisivät noista raameista) asukaskohtainen BKT / Maailman asukaskohtainen BKT * 100.Kouvolle bannia noista selittämättömistä käppyröistä, jos ei selvennystä kuulu pian!
Kuinka suuri osa noista muutoksista johtuu valuuttakurssivaihteluista?Vertailumaitten (mukana ei näitä kehitysmaita tai ylirikkaita öljy- tahi veronkiertomaita jo ihan luettavuuden tähden, kun hyppisivät noista raameista) asukaskohtainen BKT / Maailman asukaskohtainen BKT * 100.
Varmaan suurinpiirtein sen verran, kuin valuuttakurssivaihtelut yleensä vaikuttaa BKT-vaihteluihin maiden ja valuutta-alueiden välillä.Kuinka suuri osa noista muutoksista johtuu valuuttakurssivaihteluista?
2005 vuoden jenkkitaaloina nuo luvut oli ilmoitettu. Kaipa noilla jotain tarttumapintaa todellisuuteen, kun ihan .gov oli sivun päätteenä...Muatallous-juttuloita, jännä.Kuinka suuri osa noista muutoksista johtuu valuuttakurssivaihteluista?
Ai sä käytit noita. Juu. En tiedä, että parempiakaan ois saatavilla.2005 vuoden jenkkitaaloina nuo luvut oli ilmoitettu. Kaipa noilla jotain tarttumapintaa todellisuuteen, kun ihan .gov oli sivun päätteenä...Muatallous-juttuloita, jännä.
Ihmekään jos tutulta näytti. Ei ole muuten privaloota toviin kolahdellut tiedon jyvistä:frank:Ai sä käytit noita. Juu. En tiedä, että parempiakaan ois saatavilla.
:thumbfh:Ihmekään jos tutulta näytti. Ei ole muuten privaloota toviin kolahdellut tiedon jyvistä:frank:
Skannaa ja pistä miullekin!:thumbfh:
On tullu viimeaikoina tutkailtua ihan paperille painettua tavaraa.
Sitä saat tovin ootella.Skannaa ja pistä miullekin!
Eipä ole koskaan tullut käytyä tuolla seudulla.Kävin tänään kentältä tullessa Kurskilassa Orakaskujalla hakemassa isälle synttärilahjat.
Touhukas ihminen ehtii moneen paikkaan.Vasemmiston Haataja tukee kokoomuksen Suutaria, keskustan Karjalaista ja Korhosta omassa puolueessa
Vasemmistoliiton Minna Haataja vetäytyi aikaisemmin vasemmsitoliiton kansanedustajaehdokkuudesta.
Vasemmistoliittoa maakuntavaltuustossa ja Kajaanin kaupunginvaltuustossa edustava kätilö Minna Haataja on mukana kokoomuksen Eero Suutarin kannattajalistalla, joka julkaistiin torstaina Suutarin vaali-ilmoituksessa Kainuun Sanomissa.
Suutarin tukilista on näkyvissä myös Suutarin kampanjasivuilla: www.eerossuutari.fi ja Facebookissa.
Haataja ihmettelee asiasta noussutta ”hulabaloota”. Yhteydenottoja alkoi tulla heti aamusta.
– Myönteisiä ja kielteisiä, Haataja kertoi Kainuun Sanomille.
Ihan samalla tavalla hän on antanut nimensä keskustan Aki Karjalaisen käyttöön ja on edelleen aktiivisesti mukana oman puolueensa Jouko Korhosen tukiryhmässä.
Haataja toimi aikaisemmin myös kansanedustaja Merja Kyllösen eduskunta-avustajana.
– En ole loikkaamassa vasemmistoliitosta mihinkään.
– Suutari on paras porvariehdokas ja Karjalainen yhteistyökykyisin keskustan ehdokkaista, Haataja perusteli tuenilmaisujaan.
Haatajan mielestä käsitystä, jonka mukaan henkilöä ei voisi tukea samanaikaisesti useampia ja eri puolueidenkin ehdokkaita, on syytä ravistella. Hän tietää saaneensa itse vaaleissa ääniä muiden puolueiden entisiltä äänestäjiltä.
Just tossa muutama päivä sitten pyysin Anttia poistamaan mun modeoikeudet, koska en ole ollut kovin aktiivinen ja modeja tuntui olevan riittävästi. Mutta äsken peruin pyynnön kun sä perkeleen petturi livistit. Puran kiukkuani sulle koska olen itse tämmönen päätöskyvytön jojo. En tiedä sitten mikä määrä modeja on riittävästi mutta ehkä mä jään vielä tonne varastohyllyyn backupiksi.Nonni!
Oikeudet katosivat.
Tämä on aprillipila!Nonni!
Oikeudet katosivat.