Jaahas, Melindaa lukuunottamatta ole aika lailla erimieltä.Yhdyn osanottajiin.
Otan osaa. :frown:Ukki oli kuollut viime yönä.
Autokuume helpotti ja vaihtoi olomuotoa. Olisko jotain jälkitauteja?Täälla vapun vietto keskeytyi aamuiseen mittaukseen -> kuumetta 38.8 ja olo sen mukainen.
Älä nyt, isänä on ihan kivaa.Himppasen ahistaa kun kaverilikan muksu halasi mua ja kutsui isäksi. Ei ollut kyllä aikomusta moiseksi ryhtyä. :doubtful:
Yritin löytää valkoista tekstiä. En löytänyt. Petyin.Himppasen ahistaa kun kaverilikan muksu halasi mua ja kutsui isäksi. Ei ollut kyllä aikomusta moiseksi ryhtyä. :doubtful:
----
SUOMI!
Mä ehdin unohtaa jo kysymyksen.Muistinpas.
Asko Vilenius.
Eipä noille loppuin lopuksi mitään voi? Jos ei ihan totaalisesti eristäNäköjään tytär (15v) on ottamassa ensikännit. On sovittu hänen menevän kaverin luo yläkylään. Nyt pitäisi päättää käviskö jallittamassa ketunlenkin kautta naamakkain ja komentaa kotiin vai ei. Vaimo puhelilnkeskustelun jälkeen yritti käydä naamakkain juttelemassa, mutta kun neidit näkivät vanhemman tulevan, niin ohjelmassa näytti olevan pissisjuoksua siiderimuovikassit viuhuen.
Niin se maailma menee . Kärky jossain tuntumassa, ehkä. Mutta kyllä se ensikerta kuitenkin joskus tulee.Näköjään tytär (15v) on ottamassa ensikännit. On sovittu hänen menevän kaverin luo yläkylään. Nyt pitäisi päättää käviskö jallittamassa ketunlenkin kautta naamakkain ja komentaa kotiin vai ei. Vaimo puhelilnkeskustelun jälkeen yritti käydä naamakkain juttelemassa, mutta kun neidit näkivät vanhemman tulevan, niin ohjelmassa näytti olevan pissisjuoksua siiderimuovikassit viuhuen.