Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26888
Tuollaisen maantiejunan olen kerran Suomessa (tai no Ahvenanmaalla) nähnytkin. En muista montako kärryä oli peräkkäin, mutta Transmarin kärryjä vetivät Naantalin laivaan Långnäsissä ihan normirekkaveturilla. Eihän ne perunalastut paljon paina.

Paha sanoa, mutta kuulemma ainakin Ristimaa maksaa ihan TES:n mukaista palkkaa. (no mutta mistäpä noita tietää)
Tuo rankka yleistys perustui siihen, että Suomestakin löytyy (yleensä juuri kortin saaneita) rekkacowboyta, jotka ajavat ja asuvat autossa mielellään sunnuntaista perjantaihin, jos autossa on karjapuskuri, kylkimaalaus, paljon valoja, tv, mikrouuni jne. Sillä palkalla ei ole niin väliä. Pääasia, että saavat ajaa vapaana kohti auringonlaskua Matti Eskon säestäessä.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24280
Sijainti
lappeen Ranta
Tuo rankka yleistys perustui siihen, että Suomestakin löytyy (yleensä juuri kortin saaneita) rekkacowboyta, jotka ajavat ja asuvat autossa mielellään sunnuntaista perjantaihin, jos autossa on karjapuskuri, kylkimaalaus, paljon valoja, tv, mikrouuni jne. Sillä palkalla ei ole niin väliä. Pääasia, että saavat ajaa vapaana kohti auringonlaskua Matti Eskon säestäessä.
Jos kyseessä on vielä yksiössä asuva poikamies niin ainahan tuollainen kotiolot voittaa. Koon, varustelun, ja ...no... kaiken suhteen.

Yksi hyvä puoli tylppänokkaisessa veturissa on se, että vie vähemmän tilaa, esim. ruotsinlautalla moisella seikalla saattaa olla merkitystä, en tosin ole varma.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26888
Yksi hyvä puoli tylppänokkaisessa veturissa on se, että vie vähemmän tilaa, esim. ruotsinlautalla moisella seikalla saattaa olla merkitystä, en tosin ole varma.
Käsittääkseni rekoilla on maksimipituutensa eli ei se pitkänokkainen sen enempää tilaa vie laivalla. Siinä on vaan vähemmän kuormatilaa. Suomen rekoista eniten kuormatilaa on kuulemma noissa b-junissa, jollainen on tuossa Canukin kuvissa vaihtoehtona A. Niissä vaan ei pääse ensimmäistä vaunua purkamaan perästä...ainakaan kovin helposti.

Siinä sitä onkin oikea miesten mies, jos asuu b-rapussa ja ajaa b-junalla.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18422
Ajelin kyläpilistä taksilla, tosin mitään ei maksanut.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
On muuten valtava lämpötilaero Hangon ja Karjaan välillä (45 km). Eilen puol5 aikaan Karjaalla oli 18,5 astetta ja Hangossa joku 11.:rolleyes:

Niin paljon toi meri vaikuttaa.:thumbfh:
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Tuollaisen maantiejunan olen kerran Suomessa (tai no Ahvenanmaalla) nähnytkin. En muista montako kärryä oli peräkkäin, mutta Transmarin kärryjä vetivät Naantalin laivaan Långnäsissä ihan normirekkaveturilla. Eihän ne perunalastut paljon paina.
Mutsini miesystävä kutsuu noita rekkoja Trashmareiksi. Aina jotain konteista tuotteet rikkinäisinä.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Muistuikin mieleen, että taloyhtiön asukaskokouksessa eräs valitteli sitä, että yhtiövastikkeen hinnannousu estää hältä kulttuurielämyksen teatterirahat ja syytteli erästä hallituksen jäsentä, että tämä aina peruuttelee autoaan teräsaitoihin ja tahallaan peruuttelee hänen autonsa puskuriin.:D

Lintujen ruokinnassa otin asian esiin, että mistä sellainen kielto johtuu, kun vielä vuosi sitten olin ruokkinut, kunnes sitten kiellettiin ja sanoin, ettei taloyhtiön säännöissä mitään sellaista kielletä. Minulla oli vanha sääntölappu ja toimitettiin uusi, missä sitten oli kielto kuulemma 2007 lähtien.

Kun en enää ruokkinut lintuja, asukkaat alkoivat kysellä ihmeissään, miksi en enää ruoki lintuja ja oravia, sanoin sen johtuvan säännössä olevasta kiellosta. Tästä halusin saada luvan talviruokintaan.

Kielto johtuu tuholaisten lisääntymisestä ja jyrsijöiden tulevan kellareihin. Väitin vastaan, että mikä tahansa eläin hakeutuu AINA lämpimiin kohteisiin, ei vain ruoan takia ja kiellon synnyn epäilin vahvasti lintuinfluenssahysteriasta.

Sitten sanottiin, että metsässä voisin ruokkia. MISSÄ metsässä, kun naapurissa kerrostalo on piskuisen metsän takana 100 metrin päässä?

Väitettiin, että siitä on joku terveysviranomainen sanonut, ettei linturuokintaa kaupungissa saa ruokkia. Sanoin, että ettei tämä alueemme ole mikään tiheä kaupunkialue ja sijaitsee MÄEN päällä.

Pyysin näyttämään terveysviranomaisen määräyksen mustaa valkoisella, ettei ihan pötyä puhuta ja jos sellaista ei ole esittää, jatkan sitten ensi talvena lintujen ruokkimista.

Sitten joku intti, että kyllähän lintuinfluenssa on eräs turvallisuusriski. Sanoin kipakasti, että minä ikinä sairastanut lintuinfluenssaa, kun jokaisilla ruokintakierroksilla pesen käteni aina. Hullu on se, joka tökkää sormensa ja imee linnunpaskaa ja uskon kiellon johtuvan hysteriapelosta!

Meni kaikki aika hiljaisiksi. Uusi taloyhtiön hallitus käsittelee asiaani sitten joskus.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Dunderin viestin jälkeen motivoitui taas paahtamaan pitkää päivää maantiellä, että saa sen verran irti, että saa asustella omakotitalossa.

Yksinkertaisesti mun luonteella vaan ei pärjäis kerrostalossa. Onhan tuota tullut asuttua kolmeen otteeseen, mutta mitä vanhemmaksi tulee, sitä vainoharhaisempi sitä näköjään on.:D
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Dunderin viestin jälkeen motivoitui taas paahtamaan pitkää päivää maantiellä, että saa sen verran irti, että saa asustella omakotitalossa.

Yksinkertaisesti mun luonteella vaan ei pärjäis kerrostalossa. Onhan tuota tullut asuttua kolmeen otteeseen, mutta mitä vanhemmaksi tulee, sitä vainoharhaisempi sitä näköjään on.:D
En minäkään oikein voi sietää kerrostalossa asumiset. Jos vain saisi isot rahat, niin välittömästi hommaan ison tontin ja omakotitalon maaseudulta. Olen aina rakastanut jo lapsuudesta lähtien.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Tein viimeistelyharjoituksen huomista maratoonia varten. Pesin paisepesurilla faijan talon katon.
 
Ylös