Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Liittynyt
23.4.2005
Viestit
4958
Sijainti
Vantaa
Kävin mutsin kanssa Myyrimannen Citymarketissa juhannusostoksilla. Ei niin mukava kokemus. Lähinnä siksi, kun kauppa oli liian iso.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Tänään tulla tupsahti myytäväksi Aprilia SX50:n Kimi Räikkös -edition. Ostohalut heräsi oitis.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Aprikoin tässä, että lähtiskö viettämään perinteistä Ukon Juhlaa vai viettäskö vaan "perinteisen" Ukon Juhlan.
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Huh, kävin katsomassa venettä äsken ja en ole koskaan nähnyt vettä noin korkealla... +40 cm tällä hetkellä. Tunnissa noussut 5 cm.
 

Örfil

Guest
Huh, kävin katsomassa venettä äsken ja en ole koskaan nähnyt vettä noin korkealla... +40 cm tällä hetkellä. Tunnissa noussut 5 cm.
Et ole sitten itse pönttöä koskaan vetänyt? Menee sekunneissa vesi ihan ylös, huh! Kaakelisia ihmeitä!
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Tavaratalo menee kiinni klo 12. Hirvittävästi puski asiakkaita sisään vielä hetki sitten, kun itse olin jo tulossa pois. Henkilökunta tykkää. :rolleyes:
 

Goblet

Iceman
Liittynyt
24.3.2008
Viestit
3109
Sijainti
Finland
Tavaratalo menee kiinni klo 12. Hirvittävästi puski asiakkaita sisään vielä hetki sitten, kun itse olin jo tulossa pois. Henkilökunta tykkää. :rolleyes:
Pitää vissiin itsekin lähteä kauppaan. Onneksi vasta 9:hdeksältä menee kiinni tavaratalo.
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Pitää vissiin itsekin lähteä kauppaan. Onneksi vasta 9:hdeksältä menee kiinni tavaratalo.
Ilmeisesti kuitenkin haaparannan ica max kyseessä. On muuten hieno kauppa. Vielä kun saisi tuollaisia Suomeenkin.
 

Goblet

Iceman
Liittynyt
24.3.2008
Viestit
3109
Sijainti
Finland
Ilmeisesti kuitenkin haaparannan ica max kyseessä. On muuten hieno kauppa. Vielä kun saisi tuollaisia Suomeenkin.
No sehän on luultavasti 22 suomen aikaan asti auki. Tarkoitan Tampereen SäästöTexiä. Ilmeisesti muut (K-Supermarket, Prisma, Citymarket ym.) ovat kolmeen asti auki.

-Edit- Olinkin väärässä. MAXI Ica on auki klo 20 suomen aikaan asti ja huomenna sitten 22 asti.
 
Viimeksi muokattu:

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Kaupat saavat olla auki juhannusaattona
puolillepäivin asti. Juhannuspäivänä
kaupat ovat pääsääntöisesti kiinni
pieniä kauppoja ja kioskeja lukuun
ottamatta. Sunnuntaina kaupat ovat
avoinna tavallisen sunnuntaipäivän
tapaan.
:rolleyes:
 
Ylös