Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Serkku kertoi, että aikoinaan Vihdissä oli eräs hyvin velkainen isäntä, joka eräänä iltana lähti pellolle bensakanisterin kanssa ja jäi sille tielleen.
Olen kans kuullu sellasta, että yks aika hyväkin hiihtäjä lähti muovikassin ja suihkedeodorantin kanssa vessaan ja jäi sille tielleen.
 

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Liittynyt
23.4.2005
Viestit
4958
Sijainti
Vantaa
Jos jättää asfaltille kivenmurikan tai kepin aamulla ja menee illalla tarkistamaan, niin ehjiä ovat. Vaikka on koko päivän porottanut.
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Mulla on työkaveri, jolle ottaa aina koville, kun joku kollegoista ostaa uudemman auton, kuin hänellä on. Se kiertää hädissään ympäri autoa ja etsii siitä vikoja. Koska itsellään on 80-lukulainen maasturi niin yleensä vika muissa autoissa on: ei oo neliveto, ei pääse mettässä. Kerran yks sälli tuli kesätyöhaastatteluun uudehkolla Audilla. Kaveri sai just päänsä ulos autosta, kun työkaveri jo huusi "ei varmaan oo oma autos? eiks olekki isäs auto?"

Jonain päivänä mä vielä vuokraan jonkun uuden Land Cruiserin, karautan sillä töihin ja väitän omakseni. Näkisi miten ihmiselle käy saavutettuaan kateuden lakipisteen. Räjähtääkö se? Sulaako se? Haihtuuko savuna ilmaan kera kimeän vihellyksen?
Vaikeaa... vaikeaa tulee olemaan jos on aina kateellinen kun jollakin on uudempi auto kuin itsellä jos itsellä on 20 vuotta vanha auto. :D
Mutta siinä on vinha pointti että moititaan jos ei ole neliveto. Mettässä ei tarvi päästä mutta neliveto pitää olla!

terveisin quattro-mies
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
"Ei tällä läskillä voi alasti ulkona olla, tulee taas Greenpeace raahaamaan lähimpään veteen."
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Onneksi autoni on niin vanha, ettei se herätä naapureissa ja tuttavissa muuta kuin sääliä.

Ja onneksi auto ei ole mulle rehentelyn symboli.

Ja kolmanneksi onneksi, en osaa juurikaan olla kenenkään autosta kovinkaan kateellinen.
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
It's nat iisi tu pii a panomies.
Nöy juu got it all wröng. Not a panomies.

Harvakseltaan harrastanut kopulointia. Vaatii liikaa keskittymistä että saa. Näin ajattelen. Ja sitten kun saa, niin nussitaan veitsi omalla kurkulla, kuvainnollisesti. Ei kirjaimellisesti. Kun viedään, niin sitten viedään. Sinkkuna yht´äkkiä maailmaan ja juttu levähtää naamalle. Liian paljon pimeitä tyyppejä, liikaa kaikenlaista. Kummallisia baarituttavuuksia. Miksi siihen lähtee mukaan on tylsistyminen. Pakko hakea seuraa joka kutittaa.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Ja muita yhtä kuolemattoman hauskoja lausahduksia elokuvahistorian hienoimmasta tekeleestä, isä sisäkkönä.
Parashan se on selvästi. Vain Poliisiopisto 7 pääsee lähelle. toim.huom. En ole kumpaakaan katsonut tietääkseni.
 
Viimeksi muokattu:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Onneksi autoni on niin vanha, ettei se herätä naapureissa ja tuttavissa muuta kuin sääliä.

Ja onneksi auto ei ole mulle rehentelyn symboli.

Ja kolmanneksi onneksi, en osaa juurikaan olla kenenkään autosta kovinkaan kateellinen.
Tota.:eek: Ootko jeesus?

Itelläkään ei ole uusin mahdollinen auto, mutta ei järin vanhakaan. Ihan just sen takia, ettei sen käyttö herättäisi tässä porvarillisessa yhteisössä sääliä. Tykkään rehennellä autollani, mutta tiedän sen kalpenevan tässä porvallillisessa yhteisössäni. Olen tosi kateellinen kaikille, joilla on parempi auto. Toivon, että he törmäisivät parkkipaikalla toisiinsa.
 
Ylös