Sinäputki
Troll
Perun puheeni.
Perun puheeni.
Eksyin hieman reitiltä, mutta sitä sattuu.Mistä?
Josko Jussille tulee kaikesta mieleen nuo? Hiukan sama efekti kuin Pyryfillä elämänsä kesä.Minä en ole se henkilö, jolle liinavarastosta tuli mieleen dildot ja nahka-asut.
Aha. Se oli sitten joku toinen nikki joka noista privaa postasi.Minä en ole se henkilö, jolle liinavarastosta tuli mieleen dildot ja nahka-asut.
Itsehän olen syönyt Tampereella elämäni hirveimmän Wieninleikkeen. Mutta oli se elämäni kesä!Söin tänään nokialla mahdollisesti maailman pahimman kebabin. Pyrin jatkossa välttelemään.
Jos hirvenliha on hirveä, onko se hyvä vai huono juttu?Itsehän olen syönyt Tampereella elämäni hirveimmän Wieninleikkeen. Mutta oli se elämäni kesä!
Riippuu millainen pasha siitä tulee ulos.Jos hirvenliha on hirveä, onko se hyvä vai huono juttu?
Tietysti hirveä.Riippuu millainen pasha siitä tulee ulos.
Kärpänen hirven pashassa, on tietysti hirvikärpänen, joka grillimarinaadissa uitetuna ja öljyssä paistettuna voi olla muutakin kuin hirveä.Tietysti hirveä.
Sen uskon.Kivaa, menen ripille ensiviikolla.
*odottaa hajun kommenttia asiaan*Kivaa, menen ripille ensiviikolla.
Haju on foorumin fanaatikkoateisti. Pienikin viittaus kristinuskoon kirvoittaa yleensä raivokkaan kommentin hältä.Miten niin?