Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Nautitaan kuitenkin vielä hetki tästä kesästä, joka onkin ollut varsin lämmin, aurinkoinen ja vähän samanlainen kuin minun lapsuuden kesäni ikuisuus sitten.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Paikallinen "suuruus" tuli kysymään aikaa englanniksi. Tokihan mie aattelin notta se oli ulukomualainen ja vastasin englanniksi. Siintä sitten jotain se selitti edelleen englanniksi.. kunnes sillä soi puhelin ja se alko puhua siihin suomeksi.. Mitä vittua, kysyy väyrynen?! Näytäks mie ulukomualaiselta?
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Paikallinen "suuruus" tuli kysymään aikaa englanniksi. Tokihan mie aattelin notta se oli ulukomualainen ja vastasin englanniksi. Siintä sitten jotain se selitti edelleen englanniksi.. kunnes sillä soi puhelin ja se alko puhua siihin suomeksi.. Mitä vittua, kysyy väyrynen?! Näytäks mie ulukomualaiselta?
Itse olen asioinut Suomen tullissa englanninkielellä täysin suomalaisten tullivirkailijoiden kanssa. Oli vähän kiirus ja kysyivät hankalia!
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Itse olen asioinut Suomen tullissa englanninkielellä täysin suomalaisten tullivirkailijoiden kanssa. Oli vähän kiirus ja kysyivät hankalia!
Joo, onhan tuota englantia lentovehjasten lastausalueiden tuntumassa puhuttu niin hki-vantaalla kuin rollossakin.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Paikallinen "suuruus" tuli kysymään aikaa englanniksi. Tokihan mie aattelin notta se oli ulukomualainen ja vastasin englanniksi. Siintä sitten jotain se selitti edelleen englanniksi.. kunnes sillä soi puhelin ja se alko puhua siihin suomeksi.. Mitä vittua, kysyy väyrynen?! Näytäks mie ulukomualaiselta?
Ainaski avatarettaren perustella.
 
Ylös