AJ
Well-known member
You mean white sibül?Hei. Syökää valkosopilua. Säilyy hengissä!
You mean white sibül?Hei. Syökää valkosopilua. Säilyy hengissä!
En usko että on mitään ongelmaa, siis oireellisesta bradykardiaa vaan pelkästään kestävyysurheilun ja nuoren aikuisen normaalia matalasykkeisyyttä. Tonne 30 ja jopa alle voi syke silloin laskea.Normaali leposyke 50. Kerran tallensin garminilla sykkeet unesta. Enimmäkseen 48, mut pari kertaa laski noin 5 minuutiksi 35 seutuville. Toisella kerralla kävi jopa hetkellisesti 30 :doubtful:
Huomenta.Huomenta.
Niin riippuu siitä runkkaako...En oo ite mitannu yösykkeitä vuosiin, mutta ennen lenkkiä joskus laitan sykemittarin tuntiakin aiemmin ja tippuu jo tässä koneella istuessa 40-44 riippuen rasitustasoista. .
Tarkennan: forumilla!Niin riippuu siitä runkkaako...
Mikä jottei...Tarkennan: forumilla!
Mutta kai tämäkin auki joku voi runkata?
Huomenta Vettel-Fani!Hyviä huomenia kaikki.
No ihan rehellisesti alkaa palaa hermo siihen, että mua väitetään kokoajan jonkun kaksoisnimimerkiksi vaikka en ole. Koettaisivat nyt jumaliste tajuta. Eilen olin todella lähellä alkaa kiroileen, kun ei mene ei sitten millään mene jakeluun.Huomenta Vettel-Fani!
Miten sulla muuten menee?
Jatkossa kun joku kysyy "miten sulla noin niinku muuten menee?" tai vastaavaa niin sanot vaan siihen "ihan hyvin".No ihan rehellisesti alkaa palaa hermo siihen, että mua väitetään kokoajan jonkun kaksoisnimimerkiksi vaikka en ole. Koettaisivat nyt jumaliste tajuta. Eilen olin todella lähellä alkaa kiroileen, kun ei mene ei sitten millään mene jakeluun.
Miks jos se olisi valetta?Jatkossa kun joku kysyy "miten sulla noin niinku muuten menee?" tai vastaavaa niin sanot vaan siihen "ihan hyvin".
Se on täällä tapana...Miks jos se olisi valetta?
Ok. Hyvä tietää.Se on täällä tapana...
Miten sulla noin niinku muuten menee?Ok. Hyvä tietää.
Ihan hyvin. :mad_old: (oliko pakko)Miten sulla noin niinku muuten menee?