markoj
Custom User
Joo. Mä en ollenkaan tykkää siitä, että mua matkitaan.Olikos se siis nopeudessa vai määrässä tehty ennätys.
Joka tapauksessa ehkäpä vähempikin riittäisi.
Sorry.Joo. Mä en ollenkaan tykkää siitä, että mua matkitaan.
Check.Hilpeä Hauki - Kallio Hovi - Kustaa Vaasa - Bar 12 - Heinähattu - Populus - Molotow - Bar 21 - Pulmu - Cella (ruokaa) - Tenkka noin aluksi ja kävelyjärjestyksessä.
Semmonen suunnistuskisa vois olla kiva, että pistettäs toi lista (muutaman rastin vois lisätä) kartan kera kouraan. Jokaisessa pisteessä pitää vetää kalja ja terävä päälle. Tarkoitus on mahdollisimman lyhyttä reittiä suoriutua lenkistä määräajan (valomerkki) puitteissa. GPS-koirapanta/trackeri tietty jokaiselle osallistujalle, josta saa tarkan reitin ja kuljetun matkan.Check.
Hui! Tuli Predator mieleen tuosta.
Oletko viime aikoina irkannut? itsehän irkkaan päivittäin monta tuntia, kerronpa sinulle nyt hieman IRCnetin eri kanavista. No kukallahan on vaan sellaisia jotka ei tietokoneista ymmärrä mitään, toisin kuin tuolla #coders-kanavalla, jossa keskustelen usein mm opengl:stä sun muista vempeleistä. Minä koodaan C:llä, millä sinä koodaat?Asensin Visual Studio 2010 Ultimaten kotikoneelle.
...jos vaikka jotain taas...
Ja internet ihana, kun se säilöö kaiken paskan syövereihinsä.Eph on hahmoista parhain!
Onks toi joku Jonin reinkarnaatio? vai re-inkarttaatio? vai re-inuniversumaatio?