Mollaan huonoja ihmisiä.:thumbfh:Mullaki menny huomaamati 15k. No, on ITG varmaan huomannu.
Älä mollaa huonoja ihmisiä, niillä on muutenki kurjaa.Mollaan huonoja ihmisiä.:thumbfh:
Taitaa AJ olla jo varattuna parisuhteessa.Aion saada tämän mystisen Aj:n kiinni ennen kun olen 20-vuotias. Päivää vain kaikille.
En ole ihastunut häneen!Taitaa AJ olla jo varattuna parisuhteessa.
Kekä?En ole ihastunut häneen!
No Aj:hen en ole ihastunut.
Tuli dejavu-ilmiö.No Aj:hen en ole ihastunut.
Tänään oli kerrassaan loistava päivä. Treenasimme tuleviin koulun olympialaisiin ja minä paukautin pituushypyssä 3 kertaa oman ennätykseni ensin: 2.90 sitten 3.10 ja sitten 3.15. Tuossa viimeisessä kenkäni lähtivät jalasta niin olin silloin ihan sata varma, että nyt tulee joku metri vaan, mutta mitä tulikin 3.15. JEEE. Pikkasen oli riemu ylimmillään, kun kolme metriä ylittyi. 60:n metrin juoksussa juoksin 9.00 sekunttia mikä on yli sekuntti parempi, kun vuosi sitten. Hitsi kun olen innoissani. JEEE.
Olisi sen hyvän tuloksen ehkä voinut aavistaa siitä, kun lähdit sen verran vauhdikkaasti, että kengätkään eivät pysyneet menossa mukana :idea:.Tänään oli kerrassaan loistava päivä. Treenasimme tuleviin koulun olympialaisiin ja minä paukautin pituushypyssä 3 kertaa oman ennätykseni ensin: 2.90 sitten 3.10 ja sitten 3.15. Tuossa viimeisessä kenkäni lähtivät jalasta niin olin silloin ihan sata varma, että nyt tulee joku metri vaan, mutta mitä tulikin 3.15. JEEE. Pikkasen oli riemu ylimmillään, kun kolme metriä ylittyi. 60:n metrin juoksussa juoksin 9.00 sekunttia mikä on yli sekuntti parempi, kun vuosi sitten. Hitsi kun olen innoissani. JEEE.
Jep noin se varmaan meni.Olisi sen hyvän tuloksen ehkä voinut aavistaa siitä, kun lähdit sen verran vauhdikkaasti, että kengätkään eivät pysyneet menossa mukana :idea:.
Eikös se ollut 60 metriä?Satasta on menty kans Forumin historiassa aikoinaan kovaa - farkut jalassa, tosin ei minun toimesta.
Kuussa?Tänään hyppäsin pituutta 9 metriä 59 senttiä. Farkut jalassa.
Satasta on menty kans Forumin historiassa aikoinaan kovaa - farkut jalassa, tosin ei minun toimesta.
Kas niinpäs olikin.Eikös se ollut 60 metriä?
Hyvä Dominic. AplooditTänään hyppäsin pituutta 9 metriä 59 senttiä. Farkut jalassa.
Satasta on menty kans Forumin historiassa aikoinaan kovaa - farkut jalassa, tosin ei minun toimesta.
HahTänään hyppäsin pituutta 9 metriä 59 senttiä. Farkut jalassa.