Meikän kaikki konsolipelit ja muutkin kulutustuotteet päätyy kullitetuiksi ennenpitkää.Kullittelee ittekseen, niin ei tarvi jonottaa.
Meikän kaikki konsolipelit ja muutkin kulutustuotteet päätyy kullitetuiksi ennenpitkää.Kullittelee ittekseen, niin ei tarvi jonottaa.
Peli ajat ovat olleet jo usean vuoden ajan ohi.Meikän kaikki konsolipelit ja muutkin kulutustuotteet päätyy kullitetuiksi ennenpitkää.
No VITTU! Kolikko poikien hommia maitu ajut on sentään lätäkkö poikien juttuja!Peli ajat ovat olleet jo usean vuoden ajan ohi.
Kyllähän se toisinaan melko äänekästä touhua on, kun hermo menee tekoälyttömiin joikkuekavereihin.. mutta aina välillä pitää matsi pari pelata.08 oli itelle viimeinen, sit loppu kunto. Pääsinpä eroon siitä roskasta. :ahem:
Eikun seteli poikien.No VITTU! Kolikko poikien hommia maitu ajut on sentään lätäkkö poikien juttuja!
Se on pelattava koko kausi oikealla tavalla, oikeilla kenttä pelaajilla + siirroilla sillä muuten ei innosta.Kyllähän se toisinaan melko äänekästä touhua on, kun hermo menee tekoälyttömiin joikkuekavereihin.. mutta aina välillä pitää matsi pari pelata.
Ei jaksa hifistellä. Eniten sitä pelailee kesäiltaisin jos ei muuta tekemistä.. ja joulutaukona ja semmosina. Vieroitusoireisiin kato. Kohta ei tartte padia hakata kun alkaa pisteiden jako oikeasti.Se on pelattava koko kausi oikealla tavalla, oikeilla kenttä pelaajilla + siirroilla sillä muuten ei innosta.
Jäbä ei vissiin pelaa muuta kuin jääkiekko pelejä, näin luulen.Ei jaksa hifistellä. Eniten sitä pelailee kesäiltaisin jos ei muuta tekemistä.. ja joulutaukona ja semmosina.
Soot varsin heterolla linjalla tänään.Otolla hieno linja, paljon heh, massaa ja söpöt hiukset.
Siinähän luulet. Europa Universalis III +lisärit, Victoria Revolutions, Arsenal of Democracy noin niinku maailmanvalloituksen kannalta. Silent Hunter III sukellusvenehiippailuun, Il-2 Forgotten Battles Molotovin korppien tiputteluun, ja vielä menee vanha kunnon Operation Flashpoint +FDFMod myös vaikka onkin antiikkia. Niin ja esihistorian hämäristä Steel Panthers.Jäbä ei vissiin pelaa muuta kuin jääkiekko pelejä, näin luulen.
Älä nyt kimpaannu, mut enhän mie noista peleistä tiedä mitään mutta olen sentään kuulut jonkun joskus maitsevan Steel Panthersista. Silloin kun minä pelailin vielä niin ei ollut minulla muita pelejä kuin -> Moottoriurheilu, muu urheilu + seikkailupelejä.Siinähän luulet. Europa Universalis III +lisärit, Victoria Revolutions, Arsenal of Democracy noin niinku maailmanvalloituksen kannalta. Silent Hunter III sukellusvenehiippailuun, Il-2 Forgotten Battles Molotovin korppien tiputteluun, ja vielä menee vanha kunnon Operation Flashpoint +FDFMod myös vaikka onkin antiikkia. Niin ja esihistorian hämäristä Steel Panthers.
Mielestäni Hokkanen on universumin paras mode ja hyvänä kakkosena tulee tuntematon henkilö.Mun mielestä paras moderaattori on Otto Hokkanen. En aktiivisesti edes muista olemassaoloaan vaikka olen heebon möötennyt, saati moderaattoriuttaan.
Kone on semmoin mopo ettei diashow oikein innosta. Kyllä sitten kunhan saa hankittua ton rohjakkeen tilalle ajanmukaisen vekottimen..Ei ole Tuhnaus siirtynyt ArmA tai ArmA2:n FDFModiin...? Luulin että se olis pakollista teidän piireissä.
Tosta tuli mieleen kun Veikkolassa seinänaapurin Vulvasta läks yks yö renkaat, niin se oli pinottu lehtikeräyslootasta kasattujen lehtipinojen päälle. Siinä se kökötti hesarinippujen varassa. Oli kekseliäitä voroja.Nyt on yksi pihan viidestä kulkupelistä pistetty katsastuskuntoon ja vaihdettu romukaarasta manne-tyyliin renkaat, jäi lekaharkkojen päälle huojumaan.
Oli ne aikoja. Kun ei ollu vielä. Ihimisiä siis. Perkele.Tosta tuli mieleen kun Veikkolassa seinänaapurin Vulvasta läks yks yö renkaat, niin se oli pinottu lehtikeräyslootasta kasattujen lehtipinojen päälle. Siinä se kökötti hesarinippujen varassa. Oli kekseliäitä voroja.
Oli muuten näky kun naapuri juoksi aamulla mua vastaan pihalla ja hoki vaan "renkaat on viety, renkaat on viety". Totesin saman kun menin omalle autolle. Ei ollut mun 309 pökötin Barumit peltivanteilla kelvanneet Tää oli joskus ennen Forumia ja digikameroita - harmi...
Viimeistä lukuunottamatta tuttuja. Ja hyviä...lisätään tohon joukkoon vielä SR2010-SR2020...Siinähän luulet. Europa Universalis III +lisärit, Victoria Revolutions, Arsenal of Democracy noin niinku maailmanvalloituksen kannalta.
AoD on HoI2-Armageddonista tehty viiminen kehitysversio. Teknologiapuussa vähän enämpi oksia, enämpi eventejä, enämpi skenaarioita ja sitä rataa.Viimeistä lukuunottamatta tuttuja.
Tosiaan, SR2020 löytyy myöskin, jäänyt tosin hieman vähälle.Ja hyviä...lisätään tohon joukkoon vielä SR2010-SR2020...