Hauskaa matkaa!Huomenna olisi lähtö Monzaan. :thumbup:
Äääähh, kännipäälle ja tappiinSuomessa. Lievä univaje. Viiden tunnin unet ja kolmen tunnin aikaero. Tänään kenties aikaisin tsuppiin.
Meijän konsernin Ruotsin tehtaalla jaetaan kuulemma varoituksia, jos joku työntekijä nähdään kävelevän portaissa ilman ettei pidä tukevasti kaiteesta kiinni tahi juoksee portaissa. Lisäksi siellä on tehdassalin puolella viivoitetut kaistat lattiassa, joiden ulkopuolelle ei saa mennä kuin erikseen luvan saaneet. Tarttis vissiin samaa käytäntöä muuallekinTuntuu kyllä todella merkityksettömältä nyt, mutta teloinpa taas itseni töistä lähtiessä. Meinasin tulla portaat pikavauhtia alas, mutta enpä sit tullutkaan, onneks. Leuka ja käsi ja silmälasit otti osumaa. Olihan nää uudet lasit kivat jo kokonaiset kolme viikkoa :wall:
Tuo tuliaisiks vaikka sitä Trullin viiniä. Kiitos jo näin etukäteen ja hyvää matkaa.Huomenna olisi lähtö Monzaan. :thumbup:
Hahmo geiloord on jo jonkin aikaa yrittänyt saada aikaan käytäntöä, jonka mukaan minun olisi pidettävä kypärää sekä töissä että vapaa-aikanaMeijän konsernin Ruotsin tehtaalla jaetaan kuulemma varoituksia, jos joku työntekijä nähdään kävelevän portaissa ilman ettei pidä tukevasti kaiteesta kiinni tahi juoksee portaissa. Lisäksi siellä on tehdassalin puolella viivoitetut kaistat lattiassa, joiden ulkopuolelle ei saa mennä kuin erikseen luvan saaneet. Tarttis vissiin samaa käytäntöä muuallekin
Onneksi nyt ei käynyt pahemmin, leukaankaan ei enää satu. Tää olisi ollut sitten kolmas työtapaturma mulla viiden vuoden sisään. Aiemmat(kin) on ollut työmatkalla kompurointia. Hitto, minähän oon työturvallisuusriski! :eek!:Kyllähän työtapaturmia ja läheltä piti -tilanteita pystyy selkeästi vähentämään, jos tosissaan yritetään. Meilläkin on yli neljä vuotta edellisestä tapaturmasta, vaikka tehdastyötä tehdään.
Vielä jos se alkaa höpisemään polvisuojista ja rannesuojista, niin mitäköhän sillä mielessäHahmo geiloord on jo jonkin aikaa yrittänyt saada aikaan käytäntöä, jonka mukaan minun olisi pidettävä kypärää sekä töissä että vapaa-aikana
Onks nuo kaksi tapaturmaa johtaneet sairaslomaan? Työmatkallahan ne usein suurimmat riskit on...varmaan itsellänikin Työnantaja ei juuri pysty työmatkaturvallisuuteen vaikuttamaan, vaikka meitäkin on joskus liikenteen vaaroista valistettu ja heijastinliiviä, pyöräilykypärää sun muuta jaettu (ei kuitenkaan nastoja kenkiin ihme kyllä). Vähän niinku ekaluokkalaisille. Muistaakseni työkaveri sai kirjallisen varoituksen edellisestä työtapaturmastamme.Tää olisi ollut sitten kolmas työtapaturma mulla viiden vuoden sisään. Aiemmat(kin) on ollut työmatkalla kompurointia.
No polvisuojista oli tuossa puhetta, mutta nyt kun mun polvesta alkaa jo rupi olla parantunut, niin ehkä asia unohtunut, joten hyshys nyt! :wink:Vielä jos se alkaa höpisemään polvisuojista ja rannesuojista, niin mitäköhän sillä mielessä
Ekasta tuli saikkua, jalka oli paketissa ja könkkäilin keppien kanssa jonkin aikaa. Toisesta selvisin lääkärikäynnillä + käden paketoinnilla + kipulääkityksellä. Aika mahdotontahan työnantajan olisi tuollaisia kompastumisia työmatkalla estää. Tai sitten pitäisi riskien minimoimiseksi kieltää tulemasta julkisilla töihin.Onks nuo kaksi tapaturmaa johtaneet sairaslomaan? Työmatkallahan ne usein suurimmat riskit on...varmaan itsellänikin Työnantaja ei juuri pysty työmatkaturvallisuuteen vaikuttamaan, vaikka meitäkin on joskus liikenteen vaaroista valistettu ja heijastinliiviä, pyöräilykypärää sun muuta jaettu (ei kuitenkaan nastoja kenkiin ihme kyllä). Vähän niinku ekaluokkalaisille. Muistaakseni työkaveri sai kirjallisen varoituksen edellisestä työtapaturmastamme.
Helsingin kaupungin bussifirmalla (olikohan se nykyinen nimi Helb) taitaa olla vieläkin sellainen työmatkakuljetus, että hakevat Helsingissä asuvat työntekijänsä kotiovelta työmaalle ja vievät työpäivän jälkeen kotio. Sellainen kelpaisi mullekin.pitäisi riskien minimoimiseksi kieltää tulemasta julkisilla töihin.
Juo pois ennenkuin pilaantuu tyystin! Tai sitten pitää minun koukata sinne.Kesällä ostamani venäläinen vodkapullo näyttää päivä päivältä vihreämmältä :doubtful:.
En laske tuommoista LOPPASUUTA sisään lain!Juo pois ennenkuin pilaantuu tyystin! Tai sitten pitää minun koukata sinne.
Ei kannata. Jumittaa kuitenkin.Nyt voisi aloittaa loppupäivän kestävän NHL 12 -maratonin. Soronoo. :thumbup: