Sue_me
Well-known member
Monesti tunteet hieman jäähtyvät eron jälkeen.Aika julmasti sanottu naisesta, vaikka exäsi onkin.
Jopa absoluuttiseen nollapisteeseen asti.
Monesti tunteet hieman jäähtyvät eron jälkeen.Aika julmasti sanottu naisesta, vaikka exäsi onkin.
Tjoo, tuo oli siis 8 kuukauden (tammi...elokuu) kulutuslukema, ei vuoden.Itselläni lukema luokkaa 3000kwh...Puolittunut siitä, kun akka lähti. Eipähän enää hiustenkuivaaja ole viemässä sähköä.
Siis se, että naista arvioi kilowattituinteina, vaiko että tätä vertaa hiustenkuivaajaan? Aika lieviä nuo vielä on mun mielestä.Aika julmasti sanottu naisesta, vaikka exäsi onkin.
Kaukolämpö<3Tjoo, tuo oli siis 8 kuukauden (tammi...elokuu) kulutuslukema, ei vuoden.
Vuodessa on menny keskimäärin 23000 kWh, tänä vuonna päästään toivottavasti alle 20 000.
Aika paljon riippuu loppulukema siitä iskeekö tulipalopakkaset loppuvuodeksi vai ei.
Hiustenkuivaajaksi vertaamista meinasin, mutta kunhan hassuttelin.Siis se, että naista arvioi kilowattituinteina, vaiko että tätä vertaa hiustenkuivaajaan? Aika lieviä nuo vielä on mun mielestä.
Ymmärsin. Halusin siis vaan myös muistuttaa, että naista voi arvioida myös kilowattitunteina.Hiustenkuivaajaksi vertaamista meinasin, mutta kunhan hassuttelin.
No en verrannut naista hiustenkuivaajaan:frank: Se nyt oli ensimmäinen ajatuksiin tullut sähkövermes millä vähemmän käyttöä nyt ollut.Aika julmasti sanottu naisesta, vaikka exäsi onkin.
Huomenta.Huomenta.
Mistä johtuu tämä pudotus?Kotitaloutemme sähköenergian kokonaiskulutus on ajautunut ilahduttavasti vuosittain pienenevään trendiin.
Etenkin tämän vuoden osalta sähköntuhluun määrä menneeseen verrattuna on havaittavan små.
1-8 2008 : 15695 kWh
1-8 2009 : 15233 kWh
1-8 2010 : 15194 kWh
1-8 2011 : 12635 kWh
Vähemmän hiustenkuivaimien käyttöä ehkä?Mistä johtuu tämä pudotus?
Nyt mulla näkyy selvä kuva Juskasta tulossa portaita alas ilmassa ja lankuttavassa tilassa. Ilmaa halkaistakseen on hahmo sijoittanut käden pystyyn otsan kohdalle kämmensyrjä ulospäin. Lisäksi leukaa uhmaakkaasti eteen ja silmälasit tiukasti päässä, jottei viima huuhdo munia. Silmä-.Tuntuu kyllä todella merkityksettömältä nyt, mutta teloinpa taas itseni töistä lähtiessä. Meinasin tulla portaat pikavauhtia alas, mutta enpä sit tullutkaan, onneks. Leuka ja käsi ja silmälasit otti osumaa. Olihan nää uudet lasit kivat jo kokonaiset kolme viikkoa :wall:
Noin se meni. Toivottavasti näkyi turvakamerassa, niin on vartijoilla iltavuorossa jotain kelailtavaa.Nyt mulla näkyy selvä kuva Juskasta tulossa portaita alas ilmassa ja lankuttavassa tilassa. Ilmaa halkaistakseen on hahmo sijoittanut käden pystyyn otsan kohdalle kämmensyrjä ulospäin. Lisäksi leukaa uhmaakkaasti eteen ja silmälasit tiukasti päässä, jottei viima huuhdo munia. Silmä-.
Tämän näen stillinä. Siinä se liitää. Kiviportaat odottavat, mutta lankutus pitää. Puolitoista metriä ilmaa välissä. On se. Ei kestä kattoo, kun kolisee.
Lähinnä äärettömän taidokkasta sähkön käyttämättömyyden lisäämisestä.Mistä johtuu tämä pudotus?