kouvotsvoni
Banjottu
Katala maailma. Yksi nainen muistutti olevansa minulle oluen auki, niin pitää tässä lähipäivinä lähteä terassilla käymään ja tasaamaan velkatilit:frown:
Minäkin voitin, tosin iho melkein kauttaaltaan mustelmilla ja muutoinkin.Tuli voitettua SM-kultaa viikonloppuna. Hups. :thumbup:
Mulla on toisessa kädessä ihot lähtenyt pois, toinen käsi naarmuilla ja pohkeet betonia. Oli se sen arvoista.Minäkin voitin, tosin iho melkein kauttaaltaan mustelmilla ja muutoinkin.
Laji vaikuttaa samalleMulla on toisessa kädessä ihot lähtenyt pois, toinen käsi naarmuilla ja pohkeet betonia. Oli se sen arvoista.
Juurikin hän oli onnittelujen kohde.Johnny, Joey, Tommy, DEE DEE.
TCP - will you pimple free.
Kai se oli edes Italian rekistereissä?Tööttäsin edessäni olleelle henkilöautolle, jonka kuljettaja ei ilmeisesti huomannut liikennevalojen vaihtuneen vihreälle. Tööttäyksen jälkeen edessäni ollut auto lähti ripeästi liikkeelle.
Mitenkös tämä eroaa normaalista päivästä?Iltaa, olen tänään ns. herkästi suuttuvalla päällä.
Se tais räjähtää jo, kun ei ole vielä raivostunut sulle.Mitenkös tämä eroaa normaalista päivästä?
No en mä yleensä ole.Mitenkös tämä eroaa normaalista päivästä?
Normaali päivälläkö?No en mä yleensä ole.
Niin.Normaali päivälläkö?