Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Melinda

Sponsored by Sam
Liittynyt
16.2.2003
Viestit
6280
Sijainti
Melko kaukana
Äidiltä tuli juuri tekstiviesti. On työmatkalla Singaporessa, eikä saa nukuttua kun vapaat harjoitukset pörräävät hotellin nurkalla. Käskin mennä katsomaan ettei ihan mene aika hukkaan. Tuskin menee.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Murtuiko Popakki paineen alla kun tytöt uhkas perustaa Jatkoajalle toikin F1-Forumin moderointitasosta?
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Vituttaa nuo Windows 8:lle naureskelijat. Julkaisussa tehtiin päivän selväksi, että kyseessä on erääntasoinen Pre-Alpha versio, niin jätkät ettii täällä kyrpä pystyssä joka vitu pikkunippelin mikä on heidän mielestään väärin.

Vitun apinat.

Väännän itte paskan ja sanon, että tossa on teille BMW, tosin PreAlpha, maistelkaa ja ettikää viat - senkin pikkusiat.

Vitun diletantit.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Taidan lähteä viihteelle tänään. Vaikkapa lamppujen asentamisen kunniaksi.
 

Iso8

Viisuhullu
Liittynyt
23.7.2011
Viestit
5836
Sijainti
Tampere
Tänään käy (toivottavasti) näin:

Lukko-Ilves 7-0 (juu en yhtään ole puolueellinen, viheltelee)

HPK-Kärpät 1-2

Tappara-Jokerit 4-2

Mä hyppään kattoon jos se menee noin. Ps. Siitä mun kirjoitelmasta Maapallon uhkat niin siitä tuli 7-. Mä itseasiassa hieman nauroin tilanteelle, koska olen saanut joka ikisestä äidinkielen kokeesta/kirjoitelmasta/esitelmästä 7-alkavan arvosanan. Tähtäin olisi saada 8.

Tämä soi tänään monta kertaa:

http://www.youtube.com/watch?v=EGikhmjTSZI&feature=autoplay&list=FL5X3oyKwtiAMXyfh_zYwkjQ&lf=mh_lolz&playnext=17&shuffle=722109
 

Ria

Jäässä
Liittynyt
17.10.2001
Viestit
3230
Aiemmin tänään tulin ulkoa vesisateesta sisään, vaihdoin kuivat vaatteet ja avasin foorumin. Täällä luki: "Huoltokatko. Menkää ulos raittiiseen ilmaan." Oisko toi pitäny ottaa vittuiluna?
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Aiemmin tänään tulin ulkoa vesisateesta sisään, vaihdoin kuivat vaatteet ja avasin foorumin. Täällä luki: "Huoltokatko. Menkää ulos raittiiseen ilmaan." Oisko toi pitäny ottaa vittuiluna?
Pitäis

Itsehän tein kuten käskettiin ja kastuin sen takia. Piru nii..
 

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
Jaahas, Hesari uudisti nettisivunsa. :dunno:
 
Ylös