burb
.
Puhtaat valkeat karvalakit? Salatut karvalakit? Ajankohtainen karvalakki?Mikäs se oli se suomalainen tv-sarja jossa juoppohullulla vilahteli näköpiirissä karvalakkeja lattialla!
Puhtaat valkeat karvalakit? Salatut karvalakit? Ajankohtainen karvalakki?Mikäs se oli se suomalainen tv-sarja jossa juoppohullulla vilahteli näköpiirissä karvalakkeja lattialla!
Sie olet vaan niin huonoEn löytänyt miehen toikkeja mistään.
Aikaan jäi nuo toikit lukematta pitkien alustusten vuoksi. Olisi pitänyt lukea kyllä vallan!Sie olet vaan niin huono
Tässä sivistävää iltalukemista:
*Spallaatioreaktiot
HH Säteilyeroosiosensaatio.
kirvoitti naurut.antaisivat minulle kilpailukykyisen neutronin...
Olen luullut, että noita on lähinnä komediasarjoissa. Tosin jostakin ne niidenkin kirjoittajat ideansa ottavat.Saas nähdä miten tuon yhden hepun käy täällä. Irtisanottujen joukossa, eikä ole työkkäriin ymmärtänyt ilmoittautua. Höpöttää vaan kun töitä on niin paljon. Palkanmaksu lakkaa vissii ihan tässä lähiaikoina, aikookohan se vielä senkin puuhastella tuossa. Kaikki muut irtosanotut ovat jo poistuneet.
Meidän YT-hlö pariin otteeseen jo sille kehoittanut mennä käymään siellä työkkärissä.
Kyseessä on heppu, joka asui äitinsä luona tuonne n. 40 vuotiaaksi saakka.
Surkea tapaus.
"...and it's not okay because if they take my stapler then I'll set the building on fire."tulee mieleen siitä yhdestä leffasta se heppu jolta vietiin ensin nitoja....
Kaikki irtisanotuista olivat työttömiä työnhakijoita heti kun lappu käteen tuli. "Työvelvoitteita" joillakin oli enemmän, toisilla vähemmän.Eihän sinne työkkäriin voi edes mennä ennen kuin on eka töyttömyyspäivä, tai siis voi mutta hirveesti ei ole siitä hyötyä...
Noh toisaalta jos haluaa tehdä duunia viimeseen asti vaikkei pakko ole, niin oma moka tietysti, hieman tulee mieleen siitä yhdestä leffasta se heppu jolta vietiin ensin nitoja....
Firma oli järjestänyt oikein vapaapäivän, työvelvoitteista riippumatta, irtisanotuille, että voivat ko. toimen tehdä.Mol.fi sanoi:Ilmoittaudu työ- ja elinkeinotoimistoon työnhakijaksi viimeistään ensimmäisenä työttömyyspäivänäsi. Tee näin myös työvoimakoulutuksen ja työllistämistukijakson jälkeen. Työnhakusi astuu voimaan siitä päivästä, kun ilmoittaudut työ- ja elinkeinotoimistoon. Voit ilmoittautua asiakkaaksi jo ennen työttömyyden alkua.
jep, juuri sama"...and it's not okay because if they take my stapler then I'll set the building on fire."
Irtisanomisaika ei ole työttömyysaikaa. Ei vaikka lykkäisit mitä papereihin.Kaikki irtisanotuista olivat työttömiä työnhakijoita heti kun lappu käteen tuli. "Työvelvoitteita" joillakin oli enemmän, toisilla vähemmän.
Hieno juttu toki, mutta ainakin itselle sanottiin aikanaan että turha tulla ennen ekaa työttömyyspäivää ellei irtisanomisessa ole jotain epäselvää muutoinFirma oli järjestänyt oikein vapaapäivän, työvelvoitteista riippumatta, irtisanotuille, että voivat ko. toimen tehdä.
Tämä on kanssa jossain määrin jonkinlainen: http://en.wikipedia.org/wiki/Nekromantik.Ei se kovin häiriintynyt ole, jos vertaa elokuvaan A Serbian Film. En ole itse kyseistä elokuvaa nähnyt, mutta yhden arvostelun joka kertoi tarpeeksi.
Mitä itte oon työkkärissä käynyt ja muilta kuullut, niin tuurista on kiinni kuinka vittuuntunut virkailija siellä tulee vastaan.edit2. toki voi olla että mulle osui vaan elämäänsä kyllästynyt käsittelijä
Konttorirotat :ahem:"...and it's not okay because if they take my stapler then I'll set the building on fire."
Itse olen aina saanut verotoimistossa hyvää palvelua, enkä ymmärrä, miksi palveluaan aina haukutaan.Kelassa, verotoimistossa ja työvoimatoimistossa on työntekijöiksi pääsyn edellytyksenä vihamielinen asenne asiakasta kohtaan.
Veron palvelut on nykyään ihan huippuluokkaa. Siellä on uudistus onnistunut ja palveluhenki sekä toimivuus ihan parhautta.Itse olen aina saanut verotoimistossa hyvää palvelua, enkä ymmärrä, miksi palveluaan aina haukutaan.
Meinaatko että tyhmälle ei ole hyvä palvelu sallittu?Itse olen aina saanut verotoimistossa hyvää palvelua, enkä ymmärrä, miksi palveluaan aina haukutaan.
Asiakaspalvelijoista valitettaessa usein unohtuu se, miten paljon asiakkaan oma asenne vaikuttaa. Kovin moni ihminen on asiakkaana ollessaan töykeä, ylimielinen ja/tai tyhmä.
Meinaan, että ei-tyhmä osaa useimmiten käyttäytyä siten, että kykenee maksimoimaan itselleen suunnatun asiakaspalvelun laadun.Meinaatko että tyhmälle ei ole hyvä palvelu sallittu?