kurski
Oisko minkä tyyppistä ?
En vois kyllä kuvitella itselleni, konttorityötä.Konttorirotat :ahem:
En vois kyllä kuvitella itselleni, konttorityötä.Konttorirotat :ahem:
Minä myös. Kuten myös Kelassa ja työkkärissä. Yksityisillä sitä huonoa palvelua oon saanut.Itse olen aina saanut verotoimistossa hyvää palvelua, enkä ymmärrä, miksi palveluaan aina haukutaan.
SamixiiEn vois kyllä kuvitella itselleni, konttorityötä.
Johtuuko se tuosta sun, kirjoitustaidosta?En vois kyllä kuvitella itselleni, konttorityötä.
Kivahan se varmaan on heikompia aina pilkata, joka asiassa.Johtuuko se tuosta sun, kirjoitustaidosta?
Konttori se on kuorma-auton kabiinikin.En vois kyllä kuvitella itselleni, konttorityötä.
Helpompaa se ainakin on kuin vahvempia pilkata, ett silleen!!1!!!Kivahan se varmaan on heikompia aina pilkata, joka asiassa.
Se sentään liikkuu eteenpäin, toisinkun joku kämänen toimisto.Konttori se on kuorma-auton kabiinikin.
Jos on toimisto parakissa ja sinne iskee hurrikaani, niin sittenhän se liikkuu se konttori silleen ihan hyvin.Se sentään liikkuu eteenpäin, toisinkun joku kämänen toimisto.
Tartte yhtään piikitellä tai viisastella.Helpompaa se ainakin on kuin vahvempia pilkata, ett silleen!!1!!!
Huh! Pelästyin jo, että tarttee. Onneks oon koko päivän vaan silotellu ja tyhmistelly.Tartte yhtään piikitellä tai viisastella.
Ei puhuttu mitään hurrikaaneista ja parakeista, että se siitä. Hojohojo.Jos on toimisto parakissa ja sinne iskee hurrikaani, niin sittenhän se liikkuu se konttori silleen ihan hyvin.
Noh tuli jo rypäleet huosuun, omomom.Huh! Pelästyin jo, että tarttee.
Susta huomaa kyllä hyvin, milloin on lääkkeiden otto kohta aikataulussa.Ei puhuttu mitään hurrikaaneista ja parakeista, että se siitä. Hojohojo.
Noh tuli jo rypäleet huosuun, omomom.
Siinäpähän haukut ja morkkaat, ei oo oikeutta noin sanoa kun en mitään edes käytä.Susta huomaa kyllä hyvin, milloin on lääkkeiden otto kohta aikataulussa.
Oi oi, voi voi. Ei oikeutta lain, on vääryyttä vain. Oikaisua hain, vain kuittia sain.Siinäpähän haukut ja morkkaat, ei oo oikeutta noin sanoa kun en mitään edes käytä.
Onks toi Androgeeni joku Shellin uusi hydrauliikkaöljy?:doubtful:Te taidatte vähän tykätä toisistanne! Aijai tuota nuorta lempeä. Androgeeni haisee.
Joo, mut ei lottoa sijoitusmielessä pelatakaan, ainakaan mun osoitteessa. Arpapeliä, jossa tappiot menevät ainakin joltain osin yleishyödyllisiin tarkoituksiin.Onnittelut.
Kannattaiskohan nyt heti lopettaa, kun tuli kohtuullinen osuma?
Todennäköisyyksien mukaan 7 oikein saaminen ei ole ihan itsestään selvä asia.
Mikäli teet rivin lottoa joka viikko, tulee sinun elää 296 153,8 vuotiaaksi, jotta täysosuma sattuu matemaattisesti kerran kohdallesi. :thumbfh:
Jos otat härkää sarvista ja täytät 1000 riviä lottoa joka ikinen viikko, kestää 296 vuotta jotta kohdalle osuu kerran 7 oikein.
Rahamieshän voi pistää todella haisemaan:
10 000 riviä lottoa joka viikko. Jee! Täysosuma sattuu kohdalle 30 vuoden päästä.
- Rahaa lottoamiseen tosin meni yli 15 miljoonaa euroa :thumbfh:
Työkaverin mies sai sillä 8 miljoonan jättipotin viikolla 6 oikein ja sai jotain 1500. Aika vähän: miten potti laskeekin noin radikaalisti yhdellä väärällä?Lotossa tuli näköjään suurin omalle kohdalleni osunut voitto koskaan, 5 oikein. Voitto-osuus huikeat 56,40 €.
Koska *monopoli* ja *kommunismi*Työkaverin mies sai sillä 8 miljoonan jättipotin viikolla 6 oikein ja sai jotain 1500. Aika vähän: miten potti laskeekin noin radikaalisti yhdellä väärällä?