En ole laskenut, kuinka monta kertaa olisin mietiskellyt elämäni aikana.Miettikää nyt vähä!
Suosittelisitko mietiskelemistä kenellekään?En ole laskenut, kuinka monta kertaa olisin mietiskellyt elämäni aikana.
En, koska se on aika puuduttavaa hommaa.Suosittelisitko mietiskelemistä kenellekään?
Mä oon valmistellut Williams-tallin kanssa käytäviä neuvotteluita ties kuinka kauan. En vain ole uskaltanut ottaa vielä yhteyttä, koska pelottaa, että jos en osaakaan hommia siellä.En neuvottele Williams-tallin kanssa ensi vuoden kuljettajapaikasta. Se on ihan turhaa levitellä semmosia tarinoita.
Se on eksodus, sanoi varma kylmälehto.Lopetin työni Williams-tallissa jo talvella 1982.
Se on eksodus, sanoi varma kylmälehto.
Oon kattonu noita livenä juhannuksena
Oon kattonu noita livenä tänään koulussa...Oon kattonu noita livenä juhannuksena
Määkin olen joskus ollut kännissä juhannuksena ja nähnyt olemattomia!Oon kattonu noita livenä juhannuksena
*Kaivaa kuvamateriaalia olemattomista*Määkin olen joskus ollut kännissä juhannuksena ja nähnyt olemattomia!
Sitten on vahvat dopingit, kun harhat välittyväy kuviin saakka.*Kaivaa kuvamateriaalia olemattomista*
Jep ja jopa eräitä "ruokakuvia" terävämpänä :eek!:Sitten on vahvat dopingit, kun harhat välittyväy kuviin saakka.
Jaksamista sinnekkin. Kyllä se siitä helpottaa:thumbup:joku hiton kuopiolainen puhelinmyyjä on soittanut jo kolme kertaa tän illan aikana.
Sillä on Skoda hajonnut nurkille ja se kyselee yösijaa.joku hiton kuopiolainen puhelinmyyjä on soittanut jo kolme kertaa tän illan aikana.