Lainattu viesti 07.11.2010. Eilen illalla meni 203 miinainen kenttä läpi. Apaut vuosi tuli siis meni ennen kuin pääsin miinamäärää taas yhdellä kasvattamaan.Lainattu viesti elokuun 30. päivältä. Nyt meni 202 miinainen kenttä läpi.
Ja homman ideahan oli siis, että pelaan miinakenttää suurimmalla mahdollisella kenttäkoolla ja lisään aina yhden miinan kun saan kentän läpi.
Nenän kautta syöt ja juot?Vanhojen tanssien pari istuu samassa pöydässä eikä tunnista minua, tai ei halua tunnistaa. Minäkään en toki suutani aukaise herra paratkoon.
Eiku mosseilen luurilla ennemmin ja jurputan.Nenän kautta syöt ja juot?
Pane sitä.Vanhojen tanssien pari istuu samassa pöydässä eikä tunnista minua, tai ei halua tunnistaa. Minäkään en toki suutani aukaise herra paratkoon.
Tuo oli ihan jees ja silleen herkkää, kunnes Juskanen jossain vaiheessa ilmaisi ns. "hinkumisen" närpeävän.. sen johdosta kiinnitin itse siihin huomiota ja alkoi myös närppästä.Vuosi sitten kun toi Vartiaisen Missä muruseni on melkeinpä pelkästään ärsytti, mutta nyt se meinaa liikuttaa kovastikin. Vuoden siis kesti että opin siis pitänään ko. kipaleesta.
Tai sit ärsytti vaan startin pakkosyöttö, näin äijätermein ilmaistuna.
Mä oon vissiin jo tottunu tuohon hinkumiseen.Tuo oli ihan jees ja silleen herkkää, kunnes Juskanen jossain vaiheessa ilmaisi ns. "hinkumisen" närpeävän.. sen johdosta kiinnitin itse siihin huomiota ja alkoi myös närppästä.
Että niinku kiitti Juska
Kouvo panemassa pöytää. Kaikkien läsnäolijoiden elämän kesä.Pane sitä.
Kiitti, tän livevedon olin unohtanut. Upea laulaja ja kaunis nainen!
Oisko isänpäivän viikonloppuna mahdollisuus saada isät haju, jussi, tmoi ja taivaan samaan aikaan kehään? Pliis?!?Alkaa olla tältä viikolta takki tyhjä ja työvelvoite täynnä eli lähren ihan just kotia ja jauhan forumilla paskaa loppuillan. Voi sitä rentoutusta...