Se oli Raimo Helminen ennen kauneusleikkausta.Olipas Ojanen siloposkinen kiekkosoturi vielä. Kukako oli tuo Ilvessoturi? En saanut nimestä selvää, jos sitä edes sanottiin.
Se oli Raimo Helminen ennen kauneusleikkausta.Olipas Ojanen siloposkinen kiekkosoturi vielä. Kukako oli tuo Ilvessoturi? En saanut nimestä selvää, jos sitä edes sanottiin.
Se oli hölmö Raipe helminen.Olipas Ojanen siloposkinen kiekkosoturi vielä. Kukako oli tuo Ilvessoturi? En saanut nimestä selvää, jos sitä edes sanottiin.
Eikö? Ihan sama.Eihän siinä nyt kuolla tarvitse, ettei enää kotiin tulisi.
Hähää, jätkältä on känniviinat loppu kun kirjoittelee ilman kirjoitusvirheitä!Tuskinpa äitisi hengissä ollessa itsekään halusit häntä tavata päivittäin. Kyllä on asiat aika lailla omituisessa tilanteessa, jos tuohon pyrky olisi.
Todennäköisempi vaihtoehto on kirjoittaminen tavallisella koneella, eikä kannettavalla.Hähää, jätkältä on känniviinat loppu kun kirjoittelee ilman kirjoitusvirheitä!
:alppu:
Mitäs näytelmää katsomaan vai onko sulla treffit?Lähden käymään tuossa 11 maissa, kuopion teatterilla.
Sama. Tää jatkuva merelläolo alkaa vituttaa.Lähden käymään tuossa 11 maissa, kuopion teatterilla.
Sama. Tää jatkuva merelläolo alkaa vituttaa.
Haukkua nyt legendaa hölmöksi!Se oli hölmö Raipe helminen.
Haukkua nyt legendaa hölmöksi!
Minä kokeilin sitä tänä aamuna kun tuli niin kiire etten ehtinyt kotona kaffeja juoda. Tuloksena kahvit valkoiselle paidalle, kun auton ratissa kaadoin kahvia termoksesta mukiin. Onneksi olin unohtanut töihin joskus sliparin, ettei kahvitahrat näy.Pitää vissiin ottaa termos autoon.
Slipari töissä päällä = takuuvarma talouspuolen mies :thumbup:Onneksi olin unohtanut töihin joskus sliparin, ettei kahvitahrat näy.