PeePee
Team 107
Tuntuu kovasti puskevan vuoden ensimmäistä flunssaa. Kauanhan sitä ehtikin jo olla terveenä tämän vuoden puolella. :wall:
Kylläpäs taas kannatti. Taivaalta puskee räntäshaissea, joten eiköhän tuo ole kotiin päästessä taas ihan yhtä sontainen kuin aiemmin. :wall:Tai tilasin pesun, auton ompi valmiina puoli neljän maissa kun töistä lähtee.
Älä itke,Kylläpäs taas kannatti. Taivaalta puskee räntäshaissea, joten eiköhän tuo ole kotiin päästessä taas ihan yhtä sontainen kuin aiemmin. :wall:
Sehän meni sitten aika hyvin. Enempi olis varmaan vituttanu jos olisit päässy vieraan naisen luokse ja olisit siellä heränny vaatehuoneen hyllyltäTässä testailen vaan......
Näkö ja sormet on tallessa, kun jotain pystyy kirjoottelemaankin.
Vuoden ensimmäinen paikka herätä oli aika huisi.
Ei ollut putka, ei sairaala eikä kyl vieraan naisen sänkykään. Vuosi alkoi hienosti siskon vaatehuoneesta.......hyllyltä:ahem::thumbfh::wall:
Yhtä hyvät jutut sulla kun T.K:lla.:thumbfh:Terve.
Mitä sinä nyt selität, enkö saa sanoa enää terve? Selvä en sit sano.Yhtä hyvät jutut sulla kun T.K:lla.:thumbfh:
Onko se merkityksetöntä jos toivottaa toiselle huomenta, päivää, iltaa, terve?Mitä sinä nyt selität, enkö saa sanoa enää terve? Selvä en sit sano.
No tuota vihjaat minun offailevan, joten kysyn tämän: Olenko muka ainoa täältä joka offailee? Jos sanot joo minä luovutan. Ja.. tai en sano.Onko se merkityksetöntä jos toivottaa toiselle huomenta, päivää, iltaa, terve?
Mielestäni se on merkityksellistä.:ahem:
Etkö sä ymmärtänyt suomea?No tuota vihjaat minun offailevan, joten kysyn tämän: Olenko muka ainoa täältä joka offailee? Jos sanot joo minä luovutan. Ja.. tai en sano.
ANTEEKSI, siinä tapauksessa. EI TOISTU.Etkö sä ymmärtänyt suomea?
Kysyin, että jos toivottaa huomenta-päivää-ilta-yms., niin onko se merkityksetöntä? Jos se on merkityksetöntä, niin miksi sitten ihmisiä tervehtii? Ihan vaan siksi, että se on merkityksetöntä?
Kyllä mulle tervehtiminen on sen verran merkityksellistä, että yleensä vastaan toisten tervehdyksiin.
ELI EI OLE LAIN MERKITYKSETÖNTÄ.
Tai sitten vaihtoehto Gee: tämä vieras nainen olisi herännyt vaatehuoneen hyllyltä. Ja itse heräilisi tämän sängystäSehän meni sitten aika hyvin. Enempi olis varmaan vituttanu jos olisit päässy vieraan naisen luokse ja olisit siellä heränny vaatehuoneen hyllyltä
Hyvä !Mulle heruu tänään.
Kävin minä kyselemässä robotti-imureitten tietoja mm. Saanti paranee.Thyllis, tuo f1forumin kouvotsvoni. Paitsi mies ei voi etukäteen koskaan olla varma saamisistaan.
Odotus palkitaan :thumbup:Mulle heruu tänään.