Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Olin menossa ostamaan Hessburgerista lahjakortteja asiakkaille. Mutta se olikin kiinni ja kävelin lasiseinää päin. Nyt on sormi musta, kynsi katki, kuhmu päässä ja päänsärky.

Paha sai taas kerran palkkansa ja asiakkaat lahjakortin Submarineen. :(

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Olin menossa ostamaan Hessburgerista lahjakortteja asiakkaille. Mutta se olikin kiinni ja kävelin lasiseinää päin. Nyt on sormi musta, kynsi katki, kuhmu päässä ja päänsärky.

Paha sai taas kerran palkkansa ja asiakkaat lahjakortin Submarineen. :(
Jos mulle tuotaisiin asiakaslahjana Hesburgerin lahjakortteja, niin en mä sitä ihan vittuiluna pitäisi, mutta ostopäätöksen tekijää, jos en idioottina niin henkisesti vähälahjaisena kylläkin.

Knoukka

Well-known member
Siulla nyt ei ole yhtään varaa natista yhdestäkään yllä mainitusta asiasta. :D
Esimerkkejähän sulla varmaan riittää? Niinpä.

Kyllä tota kitinää on viime aikoina kuulunut pelkästään sieltä sun päästäsi. Kirjaimellisestikin näemmä.

PeePee

Team 107
Sijainti
Kiertoradalla
Kylläpäs pukkaa kiirettä kun saa paikasta toiseen kurvailla. Tunnin ehin näköjään toimistolla olla tänään.

Kilometrikorvaukset kiittää. :thumbup:

markoj

Custom User
Ai täällä oli enämpikin rakastavaisten riitoja. Noh, sovintoseksiä sitte.

markoj

Custom User
Sitä piti sanomani, että mullapa on ihan sikahyvä valurautapannu.

Asko S.

Tonttu
Sijainti
Tampere
Mul on näppärä kaukosäädin. Tai näppärän siitä tekee se, että sitä voi käyttää kauempaakin. Näppäimien suuri lukumäärä ei sinänsä lisää näppäryyttä.

oldez

Well-known member
Jos mulle tuotaisiin asiakaslahjana Hesburgerin lahjakortteja, niin en mä sitä ihan vittuiluna pitäisi, mutta ostopäätöksen tekijää, jos en idioottina niin henkisesti vähälahjaisena kylläkin.
Komp. En antaisi/kehtaisia antaa kenellekkään lahjakorttia hesburgeriin. En vaikka sitä erityisesti pyydettäisiin.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
No sä oletkin rikas ökyporvari, jolle kelpaa vain Renaultin koknakkiputelit. Siksi mä en noille pomoille mitään viekään, vaan ihan duunareille, jotka ovat näistäkin kiitollisia ja kiinni todellisuudessa.

T: Henkisesti vähälahjainen ja idiootti.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
No sä oletkin rikas ökyporvari, jolle kelpaa vain Renaultin koknakkiputelit. Siksi mä en noille pomoille mitään viekään, vaan ihan duunareille, jotka ovat näistäkin kiitollisia ja kiinni todellisuudessa.

Ennemmin ottasin lämmintä kättä kun hesen kupongin, oli sitten työnantajalta tai yhteistyökumpparilta.

T: Todellisuudesta irrallaan olematon duunari.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Ennemmin ottasin lämmintä kättä kun hesen kupongin, oli sitten työnantajalta tai yhteistyökumpparilta.

T: Todellisuudesta irrallaan olematon duunari.
Ai niin, sä olet Tanpereelta ja Hese Kaarinasta Turkkusen kuppeesta.:thumbfh:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä

Olisit, tollo, ostanut vaikka leffalippuja.