Il Tempo Gigante
Darth Father
Haa
Huomenta.
Huomenta.
Jos mulle tuotaisiin asiakaslahjana Hesburgerin lahjakortteja, niin en mä sitä ihan vittuiluna pitäisi, mutta ostopäätöksen tekijää, jos en idioottina niin henkisesti vähälahjaisena kylläkin.Olin menossa ostamaan Hessburgerista lahjakortteja asiakkaille. Mutta se olikin kiinni ja kävelin lasiseinää päin. Nyt on sormi musta, kynsi katki, kuhmu päässä ja päänsärky.
Paha sai taas kerran palkkansa ja asiakkaat lahjakortin Submarineen.
Esimerkkejähän sulla varmaan riittää? Niinpä.Siulla nyt ei ole yhtään varaa natista yhdestäkään yllä mainitusta asiasta.
Komp. En antaisi/kehtaisia antaa kenellekkään lahjakorttia hesburgeriin. En vaikka sitä erityisesti pyydettäisiin.Jos mulle tuotaisiin asiakaslahjana Hesburgerin lahjakortteja, niin en mä sitä ihan vittuiluna pitäisi, mutta ostopäätöksen tekijää, jos en idioottina niin henkisesti vähälahjaisena kylläkin.
No sä oletkin rikas ökyporvari, jolle kelpaa vain Renaultin koknakkiputelit. Siksi mä en noille pomoille mitään viekään, vaan ihan duunareille, jotka ovat näistäkin kiitollisia ja kiinni todellisuudessa.Jos mulle tuotaisiin asiakaslahjana Hesburgerin lahjakortteja, niin en mä sitä ihan vittuiluna pitäisi, mutta ostopäätöksen tekijää, jos en idioottina niin henkisesti vähälahjaisena kylläkin.
Ennemmin ottasin lämmintä kättä kun hesen kupongin, oli sitten työnantajalta tai yhteistyökumpparilta.No sä oletkin rikas ökyporvari, jolle kelpaa vain Renaultin koknakkiputelit. Siksi mä en noille pomoille mitään viekään, vaan ihan duunareille, jotka ovat näistäkin kiitollisia ja kiinni todellisuudessa.
T: Henkisesti vähälahjainen ja idiootti.
Sääli. En ehtinyt kertoilla lääkkeidenotostain'.Minuutti avaamisen jälkeen lukkoon. Mangelootti veti enkat?
Enämpi vitutti toi Hessburger juttu. Ei ollut ollenkaan auki koko paikka.:thumbfh: Ei edes sitä minuuttia.:wall:Minuutti avaamisen jälkeen lukkoon. Mangelootti veti enkat?
Ai niin, sä olet Tanpereelta ja Hese Kaarinasta Turkkusen kuppeesta.:thumbfh:Ennemmin ottasin lämmintä kättä kun hesen kupongin, oli sitten työnantajalta tai yhteistyökumpparilta.
T: Todellisuudesta irrallaan olematon duunari.
Tump-tump-tump-...Alkoipa tehdä mieli lämmintä kättä.
Olisit, tollo, ostanut vaikka leffalippuja.No sä oletkin rikas ökyporvari, jolle kelpaa vain Renaultin koknakkiputelit. Siksi mä en noille pomoille mitään viekään, vaan ihan duunareille, jotka ovat näistäkin kiitollisia ja kiinni todellisuudessa.
T: Henkisesti vähälahjainen ja idiootti.
Hese on Naantalista.Ai niin, sä olet Tanpereelta ja Hese Kaarinasta Turkkusen kuppeesta.:thumbfh:
Kuka vittu nyt niissä käy kuuntelemassa muiden maiskutusta tai pussien rapinaa?Olisit, tollo, ostanut vaikka leffalippuja.