Onko montakin?Jos kohta lähtisi Rukan mökeille haahuilemaan. Toivottavasti Alko jo aukaistu.
Pitikö se sitten särkeä?Mää rrrakastan lasikippoja!
Kyllä vaan. Rauhassa nyt kyllä.Aika hyvin kyllä laittaa miehen veteläksi tuo lihasrelaksantti, tuntuu laskevan verenpainetta aika kivasti. Eilen piti laittaa hetkeksi pitkälleen. Täytyy vähän miettiä mihin aikaan otan noita verrattuna ruokailuun, kahvitteluun tai tupakointiin, etten pökrää.
Jos mun viestit näyttää ihan tajuttomilta niin soitattehan apua?
Apua on kielletty pyytämästä, koska sitä ei ole antaa.Aika hyvin kyllä laittaa miehen veteläksi tuo lihasrelaksantti, tuntuu laskevan verenpainetta aika kivasti. Eilen piti laittaa hetkeksi pitkälleen. Täytyy vähän miettiä mihin aikaan otan noita verrattuna ruokailuun, kahvitteluun tai tupakointiin, etten pökrää.
Kannattaa istua tiukasti ettei tarvi housuja siivoilla. Sulkijalihas ei varoita kun se levähtää.Aika hyvin kyllä laittaa miehen veteläksi tuo lihasrelaksantti,
Pitikö se sitten särkeä?
Otin jo housut pois ja laitoin tulpaksi dil.... EIKU EI MITÄÄN!!!Kannattaa istua tiukasti ettei tarvi housuja siivoilla. Sulkijalihas ei varoita kun se levähtää.
Voivoivoivoivoivoivoi .Aika hyvin kyllä laittaa miehen veteläksi tuo lihasrelaksantti, tuntuu laskevan verenpainetta aika kivasti. Eilen piti laittaa hetkeksi pitkälleen. Täytyy vähän miettiä mihin aikaan otan noita verrattuna ruokailuun, kahvitteluun tai tupakointiin, etten pökrää.
Hyvin tehty !Otin jo housut pois ja laitoin tulpaksi dil.... EIKU EI MITÄÄN!!!
"Soititte numeropalveluun, tällä hetkellä yleisimmät numerot ovat 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ja 9."Voivoivoivoivoivoivoi .
*soittaa 020202*
Tietyt linkit toimii ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja jaIltasanomain palvelin on näemmä yhtä luotettava kuin F1-forumin.
Mökkejä vai Alkoja?Onko montakin?
Anteeksi kun kalmottelin.Huomenta.