Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

PekPoy

oik. yo.
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Tietääkö joku minkä vuoksi Mosse ottaa joka vuosi jonkun noista Putouksen sketsihahmoista avatariinsa, hahmon nimen kuvaukseensa ja hahmon hokeman aktiivikäyttöön? Mitä luulette, eikö Mosselle tule yhtään mieleen, että ne jutut, vaikka jonkun mielestä hauskoja voivatkin olla, eivät ole Mossen itsensä keksimiä eivätkä ne oikeastaan kenenkään aikuisen mielestä ole hauskoja jonkun muun kuin sketsihahmon itsensä toistelemana?

Mielipiteit, kokemuxii.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Tietääkö joku minkä vuoksi Mosse ottaa joka vuosi jonkun noista Putouksen sketsihahmoista avatariinsa, hahmon nimen kuvaukseensa ja hahmon hokeman aktiivikäyttöön? Mitä luulette, eikö Mosselle tule yhtään mieleen, että ne jutut, vaikka jonkun mielestä hauskoja voivatkin olla, eivät ole Mossen itsensä keksimiä eivätkä ne oikeastaan kenenkään aikuisen mielestä ole hauskoja jonkun muun kuin sketsihahmon itsensä toistelemana?

Mielipiteit, kokemuxii.
Kostox?

Miks sulla muuten lukee oik.yo. tittelinä? Korosteletko? :D

burb

.
Ai sieltäkö se tuleekin. Mulla tuli mieleen Resiinaralli joskus vuosia sitten. En muista oliko se desibelimittaushuuto just toi töttöröö mutta jotain siihen suuntaan? Muistaako kukaan?

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Ai sieltäkö se tuleekin. Mulla tuli mieleen Resiinaralli joskus vuosia sitten. En muista oliko se desibelimittaushuuto just toi töttöröö mutta jotain siihen suuntaan? Muistaako kukaan?
Mutta oliko Trait-trait-trallallaa Kasperin vai niiden kolmen rosvon rallatus?

burb

.
Tarkennettakoon että päinvastoin kuin nyt voisi päätellä niin Mehe ei ole mun äiti. Luulisin.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Onpa Office huolehtivainen: "Tämä tiedosto on peräisin Internetistä, joten se ei ehkä ole turvallinen."

Huomenna papereitten allekirjoitus ja se on sitten menoa. Lokaatio muuttuu Joensuusta, ehkä.