Olga
.
Ajattelin kertoa, ettei ole mitään erityistä sanottavaa.
Niin mä oon aatellutkin. Kun ei oo toi lähdetiedostokaan mitään kovin kaksista.OoPee sanoi:Ei muuten tuu kovin hyvälaatuisia deevedeeitä. Varmahko tieto
Ittehän oon sen verran nirso, että yleensä kieltäydyn kohteliaasti, kun mulle tommosia vcd-leffoja tarjotaan. Sama koskee itteasiassa scvd:tä vaikka laatu parempaa onkin. Perkelettäkö niitten cd:eitten kanssa jaksa pelleillä :doubtful:toleranssisiipi sanoi:Niin mä oon aatellutkin. Kun ei oo toi lähdetiedostokaan mitään kovin kaksista.
Mut jos noita alkais vcdks polttaa cdärrille, niin niitä menis niin pirusti. Eikä se laatu sen kummosempaa olis. Ei kai toi koodaa kun ääntä uusiks, mikäli oon oikein käsittänyt.
Kyllä kai siitä kuvasta jotain selvää saa, kun sitä tollasella tavallisella telkalla sitten kattelee.
Juu en mäkään ihan äkkiä alkais leffoja tossa muodossa itelle ainakaan tallentamaan, enkä ihan äkkiä katselemaankaan, mut toi mitä nyt oon tehnyt, on analogisen tv-kortin kautta kaapattua telkkasarjaa, eikä se kuvanlaatu tollasella kortilla paljon päätä huimaa muutenkaan. Se laatu olis varmaankin parempaa, jos toi virtualdub suostuis toimimaan, kun sillä sais erilaisten filttereiden avulla kuvaa parannettua, ja tallennettua sitten paremmalla laadulla.OoPee sanoi:Ittehän oon sen verran nirso, että yleensä kieltäydyn kohteliaasti, kun mulle tommosia vcd-leffoja tarjotaan. Sama koskee itteasiassa scvd:tä vaikka laatu parempaa onkin. Perkelettäkö niitten cd:eitten kanssa jaksa pelleillä :doubtful:
Useimmiten se onkin. Kuten tänään. 3-vuotiaalta tulee aivan loistavia juttuja, 2-vuotias on vain niin ihana, miten joku lapsi voi aina olla niin iloinen ja hyvällä tuulella. :ahem:Sam sanoi:Kuulostaa mukavalta
Il Tempo Gigante sanoi:Järjettömän hyvää kahvia mulla nyt kyllä !
Itse teen just tupla-latten ja otan suklaat jääkaapista. Moon suklaan orja. Ja kahvin. Ei oo mikään reilu kauppa tää.Il Tempo Gigante sanoi:Järjettömän hyvää kahvia mulla nyt kyllä !
Tuplasti kahvia ja tuplasti maitoa. Kaks lattea, on niin vitusti tota suklaata (350g!) ettei yks latte riitä!Nopeahuoli sanoi:Tupla-latte??
Tuplasti maitoo vai? :doubtful:
Totta. Olen aika vakuuttunut, että tarkoitus on vielä nähdä nuo ikäluokat omien tulevien jälkikasvujen ikääntyessä :ahem:Cinderella007 sanoi:Useimmiten se onkin. Kuten tänään. 3-vuotiaalta tulee aivan loistavia juttuja, 2-vuotias on vain niin ihana, miten joku lapsi voi aina olla niin iloinen ja hyvällä tuulella. :ahem: