Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
OoPee sanoi:
Ei muuten tuu kovin hyvälaatuisia deevedeeitä. Varmahko tieto :(
Niin mä oon aatellutkin. Kun ei oo toi lähdetiedostokaan mitään kovin kaksista.
Mut jos noita alkais vcdks polttaa cdärrille, niin niitä menis niin pirusti. Eikä se laatu sen kummosempaa olis. Ei kai toi koodaa kun ääntä uusiks, mikäli oon oikein käsittänyt.
Kyllä kai siitä kuvasta jotain selvää saa, kun sitä tollasella tavallisella telkalla sitten kattelee.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Treeneistä himaan ja ny ruokaa. Sitä ruisleipää tietty. Kinkkua ja juustoa. Soon parasta.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
toleranssisiipi sanoi:
Niin mä oon aatellutkin. Kun ei oo toi lähdetiedostokaan mitään kovin kaksista.
Mut jos noita alkais vcdks polttaa cdärrille, niin niitä menis niin pirusti. Eikä se laatu sen kummosempaa olis. Ei kai toi koodaa kun ääntä uusiks, mikäli oon oikein käsittänyt.
Kyllä kai siitä kuvasta jotain selvää saa, kun sitä tollasella tavallisella telkalla sitten kattelee.
Ittehän oon sen verran nirso, että yleensä kieltäydyn kohteliaasti, kun mulle tommosia vcd-leffoja tarjotaan. Sama koskee itteasiassa scvd:tä vaikka laatu parempaa onkin. Perkelettäkö niitten cd:eitten kanssa jaksa pelleillä :doubtful:
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17750
Sijainti
East of Eden
Tässähän istun ku tatti kankaalla ja katselen tyhjiä pulloja, hmjaa,,, muutama täyskin, pitääpä maistaa,,, ekaks korkki veke ja sitten ,,,,
,,,
,
*HIK*,,,,


*jatkuu seur. num*
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
OoPee sanoi:
Ittehän oon sen verran nirso, että yleensä kieltäydyn kohteliaasti, kun mulle tommosia vcd-leffoja tarjotaan. Sama koskee itteasiassa scvd:tä vaikka laatu parempaa onkin. Perkelettäkö niitten cd:eitten kanssa jaksa pelleillä :doubtful:
Juu en mäkään ihan äkkiä alkais leffoja tossa muodossa itelle ainakaan tallentamaan, enkä ihan äkkiä katselemaankaan, mut toi mitä nyt oon tehnyt, on analogisen tv-kortin kautta kaapattua telkkasarjaa, eikä se kuvanlaatu tollasella kortilla paljon päätä huimaa muutenkaan. Se laatu olis varmaankin parempaa, jos toi virtualdub suostuis toimimaan, kun sillä sais erilaisten filttereiden avulla kuvaa parannettua, ja tallennettua sitten paremmalla laadulla.
Nyt mä joudun käyttämään tota wintv2000-softaa, mikä ton kortin mukana tuli, ja se tuntuu toimivan pikkusen omituisesti kaikissa muissa paitsi suoraan vcd-muodossa kaappauksissa.

Sitten toinen, mitä teen tossa joku päivä, kunhan jaksan jatkaa, on veehooässältä kaappaaminen, eli tässä tapauksessa todella huonoa laatua, mut siinäkin on semmonen homma että joko mä otan sitä paskaa laatua, tai sitten oon kokonaan ilman.
 

Cinderella007

*söpö*
Liittynyt
4.10.2001
Viestit
3000
Sijainti
Sverige
Sam sanoi:
Kuulostaa mukavalta :)
Useimmiten se onkin. Kuten tänään. 3-vuotiaalta tulee aivan loistavia juttuja, 2-vuotias on vain niin ihana, miten joku lapsi voi aina olla niin iloinen ja hyvällä tuulella. :ahem:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Il Tempo Gigante sanoi:
Järjettömän hyvää kahvia mulla nyt kyllä !
Itse teen just tupla-latten ja otan suklaat jääkaapista. Moon suklaan orja. Ja kahvin. Ei oo mikään reilu kauppa tää.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Nopeahuoli sanoi:
Tupla-latte?? :confused:

Tuplasti maitoo vai? :doubtful:
Tuplasti kahvia ja tuplasti maitoa. Kaks lattea, on niin vitusti tota suklaata (350g!) ettei yks latte riitä!
 

vermula

Well-known member
Liittynyt
1.2.2001
Viestit
12921
Öljysin pyöräöljyllä ikkunaluukun mekaaniset osat ja toimii kuin rasvattu. Ennen sai vääntää kaikin voimin sormet kipeiks että sai ikkunan kiinni, ei enää kipeitä sormia :)
 

vermula

Well-known member
Liittynyt
1.2.2001
Viestit
12921
Ja tein ruispaloja Myllärin ruisleipäaines jauhoista.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Cinderella007 sanoi:
Useimmiten se onkin. Kuten tänään. 3-vuotiaalta tulee aivan loistavia juttuja, 2-vuotias on vain niin ihana, miten joku lapsi voi aina olla niin iloinen ja hyvällä tuulella. :ahem:
Totta. Olen aika vakuuttunut, että tarkoitus on vielä nähdä nuo ikäluokat omien tulevien jälkikasvujen ikääntyessä :ahem:
 

Makkonen

Guest
Viime yönä näin unta, että olin pelaamsssa golfia Mylliksen ja OoPeen kanssa malesiassa. Jostain kumman syystä en osannut pelata ollenkaan ja jostain ilmestyi Nopeahuoli ja tuli neuvomaan miten pelataan, mutta ei mennyt oppi perille. Heräsin ja katsoin kelloa, se oli 4:30. tajusin että se oli onneksi vaan unta ja jatkoin unia herätyskellon soittoon asti. *miettii pitäiskö tilata aika psykiatrilta*
 
Ylös