Itsehän olen kuullut, että juominen auttaa....siis ei sellainen kännijuominen vaan kirkasta vethä.burb sanoi:Kuulemma kannattais syödä enämpi vitamiineja jos on usein suonenvetoja.
Oliskos tarkemmin sanottuna ollut pee-vitamiini, joka auttaa...
Mä kanssa pomppaan pystyyn ja yritän siinä sitten seisoskella.Formulanomi sanoi:Btw,Suonenvedon tapahduttua yritän yleensä voimakkaasti painaa jalkaani lattiaa tai seinää tai ihan mitä tahansa vastaan. Se tuo monesti helpotusta tuskaan.
Formulanomi sanoi:Itselläkin on kokemuksia yöllisistä vetokohtauksista.
Mikä auttaa ihan yhtäpaljon, on se, että taivutat jalkaterääsi kaikin voimin (siis ihan sillä jalan omalla lihasvoimalla, ei tartte käsin auttaa) "sisäänpäin" eli siis kohti säärtä. Toi on meinaan se, mihin mä turvaudun, jos sattuu yöllä moinen iskemään. Harvemmin onneksi iskee, taitaa olla jo vuos pari aikaa siitä, kun viimeks näin kävi.Btw,Suonenvedon tapahduttua yritän yleensä voimakkaasti painaa jalkaani lattiaa tai seinää tai ihan mitä tahansa vastaan. Se tuo monesti helpotusta tuskaan.
Tuohan on hyvä vinkki mikäli uidessa alkaa suonta vetämään. Pohja voi ola turhan syvällä, jotta sitä vasten voisi jalkaa painaa.OoPee sanoi:Mikä auttaa ihan yhtäpaljon, on se, että taivutat jalkaterääsi kaikin voimin (siis ihan sillä jalan omalla lihasvoimalla, ei tartte käsin auttaa) "sisäänpäin" eli siis kohti säärtä. Toi on meinaan se, mihin mä turvaudun, jos sattuu yöllä moinen iskemään.
Nimenomaan.jps sanoi:Tuohan on hyvä vinkki mikäli uidessa alkaa suonta vetämään. Pohja voi ola turhan syvällä, jotta sitä vasten voisi jalkaa painaa.
Riippuu paikkakunnasta.72 sanoi:Paljonko mahtaa olla vähimmillään myyjän peruspalkka ilman provikoita? (en ole myyjä, enkä aio)
burb sanoi:Riippuu paikkakunnasta.
Ootas hetki niin kaivan jostain lukuja.
Edit: http://www.finlex.fi/pdf/tes/stes343-PT50Kaupan0502.pdf
Lopussa jostakin syystä vielä vanha palkkaliite, uusihan pitäisi olla jo voimassa.
ei ole tyhmä kuka pyytää, vaan kuka maksaa72 sanoi:OK. Kiitti. Mä vaan mietin sitä, että joihinkin yrityksiin pyrkivät palvelumyyjät pyytävät hakemuksissaan 4000 ja risat. Voiko olla todellista saada tienattua sillä hommalla niin?
Tjaa, pitäis tietää vähän lisää toimenkuvasta, yrityksestä jne...72 sanoi:OK. Kiitti. Mä vaan mietin sitä, että joihinkin yrityksiin pyrkivät palvelumyyjät pyytävät hakemuksissaan 4000 ja risat. Voiko olla todellista saada tienattua sillä hommalla niin?
Kyllä niitäkin myyjiä on, jotka saavat yli 4.000 liksoja. Kyseessä nyt ei ole ihan kaupan kassat tai vaatemyyjät. Tollaisia liksoja voi saada investointihyödykkeiden myynnissä, esim ohjelmistomyyjät. B to B puolen myynti on usein täysin erilaista kuin kuluttajille. Tosin täytyy olla hyvä myyjä ja vahvat näytöt, että yli 4.000,- egen liksoille pääsee. Kun maksetaan kovia liksoja odotettaan myös myyntikatteen olevan 250.000 luokkaa vuodessa.72 sanoi:OK. Kiitti. Mä vaan mietin sitä, että joihinkin yrityksiin pyrkivät palvelumyyjät pyytävät hakemuksissaan 4000 ja risat. Voiko olla todellista saada tienattua sillä hommalla niin?
burb sanoi:Tjaa, pitäis tietää vähän lisää toimenkuvasta, yrityksestä jne...
Puhutaanko nyt euroista / kk ?![]()
jps sanoi:Kyllä niitäkin myyjiä on, jotka saavat yli 4.000 liksoja. Kyseessä nyt ei ole ihan kaupan kassat tai vaatemyyjät. Tollaisia liksoja voi saada investointihyödykkeiden myynnissä, esim ohjelmistomyyjät. B to B puolen myynti on usein täysin erilaista kuin kuluttajille. Tosin täytyy olla hyvä myyjä ja vahvat näytöt, että yli 4.000,- egen liksoille pääsee. Kun maksetaan kovia liksoja odotettaan myös myyntikatteen olevan 250.000 luokkaa vuodessa.