OoPee
Nuori ikäisekseen
Olis muuten ollu eilen Leningrad Cowboysin keikka Wienissä. En menny :frank:
Danke.Micael sanoi:Pink Floyd "The Wall" SubTV:llä menossa!
No kuule... niin oliskinOlga sanoi:Olispa muuten mukava jäädä huomisaamuna kotiin.![]()
Kuten suurimmassa osassa Eurooppaa .. mutta ei täällä :jaska:OoPee sanoi:No kuule... niin oliskinMeinaan täällähän huominen (tai no siellä jo tämäpäivä tähän vuorokauden aikaan
) on pyhäpäivä :ahem: :ahem: :ahem:
Olis ollut mukavampi jäädä kotiin.Olga sanoi:Olispa muuten mukava jäädä huomisaamuna kotiin.![]()
jaska sanoi:Kuten suurimmassa osassa Eurooppaa .. mutta ei täällä :jaska:
:nope:OoPee sanoi:![]()
Taitaa olla taas niitä pyhäpäiviä, jotka aikoinaan siirrettiin viikonlopuksi, jottei teollisuus kärsisi liikkaa![]()
Ai ei vai? En mä muista, onko helluntai ollu sitten Suomessa aina sunnuntaina?jaska sanoi::nope:
Täällä on lomaa viisi viikkoa vuodessa, kuus viikkoa kun on tarpeeksi työvuosia takana (en nyt muista montako pitää olla enkä jaksa tarkistaa. EDIT: tottakai jaksoin. 25 vuotta). Tohon päälle sitten uskonnolliset pyhät, joita ei ole siirrelty viikonlopuiksi ja muut kansalliset juhlapäivät. Suomessa on enemmän vai?.. tosin vastapainoksi Suomalaisilla on käsittääkseni keskimääräistä pidemmät lomat...
tarkotin kyllä tuota, että niitä on vaihdeltu, en minä helluntain historiaa tiedäOoPee sanoi:Ai ei vai? En mä muista, onko helluntai ollu sitten Suomessa aina sunnuntaina?![]()
:jaska:, veitte voiton :nope:OoPee sanoi:Täällä on lomaa viisi viikkoa vuodessa, kuus viikkoa kun on tarpeeksi työvuosia takana (en nyt muista montako pitää olla enkä jaksa tarkistaa. EDIT: tottakai jaksoin. 25 vuotta). Tohon päälle sitten uskonnolliset pyhät, joita ei ole siirrelty viikonlopuiksi ja muut kansalliset juhlapäivät. Suomessa on enemmän vai?
No tommosesta päänheilutuksesta ei oikein aina osaa sanoa, että mitä sillä tarkoitetaanjaska sanoi:tarkotin kyllä tuota, että niitä on vaihdeltu, en minä helluntain historiaa tiedä![]()
Voi olla :frank:voin toki olla väärässäkin![]()
OoPee sanoi:Täällä on lomaa viisi viikkoa vuodessa, kuus viikkoa kun on tarpeeksi työvuosia takana (en nyt muista montako pitää olla enkä jaksa tarkistaa. EDIT: tottakai jaksoin. 25 vuotta). Tohon päälle sitten uskonnolliset pyhät, joita ei ole siirrelty viikonlopuiksi ja muut kansalliset juhlapäivät. Suomessa on enemmän vai?
Totta. Pikkasen (vuos, korkeintaan kaks), kun vielä venataan, niin Euroviisut muuttuu Syksyn säveleksi, koska ulkomaalaiset kuolee kaikki sukupuuttoon :nope:Runar ja Kyllikki sanoi:No suomalainen ruoka ainakin on puhtaampaa kuin ulkomaalaisten pelkistä lisäaineista tehty ja myrkyillä höystetty!![]()
Ja kaikki muutkin tuotteet on paljon parempia kuin ulkomaalaiset!!
Ja euroviisumusa, paitti Lordi.
Löyty: Läntisessä Saksassa 29.5 päivää, itäisessä 29 päivää. Eli snadisti vajaa 6 viikkoa. Poikkeuksia varmaan löytyy suuntaan tahi toiseen.OoPee sanoi:Mulla on semmonen muistikuva, että Saksassa olis ylipäätään kuus viikkoa se normaali vuotuinen lomamäärä. En ole ihan varma.
Noista muista maista en tiedä, mutta hemmetin mielenkiintoista olis nähdä, millä matematiikalla itävaltalaisen saa tekemään vuodessa enemmän työtunteja kuin suomalaisenjaska sanoi:Enemmän (mm.) tekee:
Alankomaat, Itävalta, Espanja, Portugali, Irlanti, Sveitsi, USA, Japani