Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Juskanen sanoi:
Paheksun syvästi kusihousunörttejä, jotka ei huomaa mitään muuta, kun selittävät **** pystyssä jotain superdomeista, joihin saa 128 prossua :eek:
Hienosti sanottu! :thumbup:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Moe Szyslak sanoi:
Tuli Seiska-lehdeltä postia. Pistän kaiken menemään (paitsi omat tiedot) takaisin Kyllä-kuoressa. :p :tongue: :ahem: :D
Minulle soitti Apu-lehden edustaja juuri kun olin raahautunut töistä kotiin. Vastasin, kun katsoin numeron väärin ja luulin tutuksi.

Tämä hitaasti - eläkkeellä olevan äidinkielen opettajan tyylillä selkeästi - puhuva nainen ei millään meinannut ymmärtää sanaa EI. Sanoin heti, että ilmaislehti tuli enkä aio tilata. Siihen tämä ystävällisesti aikoi esitellä sitten "lyhyen kaavan" mukaan. Se luetteli vaikka mitä ko. kustantajan lehtiä ja jokaisen jälkeen sanoin, että en tilaa mitään lehteä. Kun hän oli luetellut firman koko lehtirepertuaarin, hän kysyi, että mikä lehti teitä kiinnostaisi. Sanoin, että minulle tulee juuri nyt riittävästi lehtiä. Luulin tilanteen olevan ohi.

Sitten tämä vielä alkoi selittää Apu-lehden tilausta, joka olisi niin kovin edullinen ja sen mukana saisi pyöreäksi tötteröksi menevän kynä-laskin -yhdistelmän ja vielä yhden kappaleen jotain toista lehteä. Yhä edelleen sanoin, että minua ei kiinnosta ko. lehdet ollenkaan. Sen jälkeen tämä vielä tarjosi sanaristikkolehteä. Sanoin, että en TODELLAKAAN aio tilata mitään. Olipahan uskomattoman sinnikäs sissi.

Minkähänlainen se "pitkä kaava" olisi ollut? :eek:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Olga sanoi:
Minulle soitti Apu-lehden edustaja juuri kun olin raahautunut töistä kotiin. Vastasin, kun katsoin numeron väärin ja luulin tutuksi.

Tämä hitaasti - eläkkeellä olevan äidinkielen opettajan tyylillä selkeästi - puhuva nainen ei millään meinannut ymmärtää sanaa EI. Sanoin heti, että ilmaislehti tuli enkä aio tilata. Siihen tämä ystävällisesti aikoi esitellä sitten "lyhyen kaavan" mukaan. Se luetteli vaikka mitä ko. kustantajan lehtiä ja jokaisen jälkeen sanoin, että en tilaa mitään lehteä. Kun hän oli luetellut firman koko lehtirepertuaarin, hän kysyi, että mikä lehti teitä kiinnostaisi. Sanoin, että minulle tulee juuri nyt riittävästi lehtiä. Luulin tilanteen olevan ohi.

Sitten tämä vielä alkoi selittää Apu-lehden tilausta, joka olisi niin kovin edullinen ja sen mukana saisi pyöreäksi tötteröksi menevän kynä-laskin -yhdistelmän ja vielä yhden kappaleen jotain toista lehteä. Yhä edelleen sanoin, että minua ei kiinnosta ko. lehdet ollenkaan. Sen jälkeen tämä vielä tarjosi sanaristikkolehteä. Sanoin, että en TODELLAKAAN aio tilata mitään. Olipahan uskomattoman sinnikäs sissi.

Minkähänlainen se "pitkä kaava" olisi ollut? :eek:
Kuulin 'varmana' vinkkinä, että kannattaa kysyä Auto&Motor und Sporttia. Sitä niillä ei ole, vaan tarjoavat Auto Bildin Suomen versiota. Kinaa vaan vähän aikaa siitä A& und Sportista, niin HE antavat periksi. :eek:

vermula

Well-known member
Ei kai sitä nyt tarvii odottaa että ne antaa luvan luovuttamalla ennen kun sen puhelimen voi sulkea. Vai tarviiko?

vermula

Well-known member
On aika usein nuo jaksot jollain tavalla avarakatseisuutta lisääviä.

Ace17

Acenteella
Soittaa kuitenkin perään, että "taisi puhelu katketa".

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
vermula sanoi:
Ei kai sitä nyt tarvii odottaa että ne antaa luvan luovuttamalla ennen kun sen puhelimen voi sulkea. Vai tarviiko?
Piti ihan kiusallaan kuunnella, miten kauan se jatkaa.

En yleensä 'lyö' luuria korvaan.

Makkonen

Guest
Tänään oli tuossa viereisellä huoltoasemalla joku Shellin järjestämä varikko-kilpailu. Tais olla vuoden -04 Ferrari mikä siellä oli.
Muutamia kuvia:
kuva 1
kuva 2
kuva 3
kuva 4

vermula

Well-known member
Jätkä laitto vasta lopuks kuvan Ferrarista, sen numero on suurin.

markoj

Custom User
Ilmoitan vaan, että tästä asunnosta ei löydy enää viinan tippaa *röyh*