AJ
Well-known member
Veit viinat autotalliin?markoj sanoi:Ilmoitan vaan, että tästä asunnosta ei löydy enää viinan tippaa *röyh*
Veit viinat autotalliin?markoj sanoi:Ilmoitan vaan, että tästä asunnosta ei löydy enää viinan tippaa *röyh*
Onneja :thumbup: Taisit ollakin pienen piristyksen tarpeessa.Olga sanoi:Voitin tänään Viking Lotossa! :thumbup:
Ai niinkuin jaskavermula sanoi:On kai jotkut potkupallon äm äm kisatkin menossa. Ei mistään huomais, kun ei näköradiota katsele.
Ja mä oon sitten jaskan kakkosnikki jos joku mun perään kyselee, tuliks selväks?markoj sanoi:Kannattaako sitä mainostaa forumilla. Omistaja saattaa lukea ja ilmoittaa asiasta viranomaisille.
Muistelen et jaska on potkupalloilija, ja seuraa näköradiosta potkupalloa. Radiothan ei tarvii lupaa.Sam sanoi:Ai niinkuin jaska
Jep jep. Onnistuihan se. Taitaa alkaa kesäloma ihan pikapuoliin - ainakin lähipäivinä. :ahem:Olga sanoi:Pitäisi keksiä ja kirjoittaa huomiseksi (tänäksi) yksi juttu, eikä aivoissa tapahdu minkäänlaista toimintaa siihen suuntaan. Taidan vetäistä pienet unet ja yrittää aamulla uudelleen.