Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Voitin voiton. Jotain laadukasta punaviiniä (en nyt muista merkkiä, mutta huomenna täytyy tuoda se kotiin). Jos olisin tehnyt tuplannut ponnistukseni kilpailussa (tein 2 keissiä, eli 2 siihen vielä 2 lisää), niin olisin voittanut sykemittarin.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Kiitos. Onneksi tuo voitto ei muuta elämää kovin ratkaisevasti.
Tulin jo ulkoa sisälle. Lämpömittarin ulkolukema +13,7°C

Viimeksi muokattu:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Pitäisi keksiä ja kirjoittaa huomiseksi (tänäksi) yksi juttu, eikä aivoissa tapahdu minkäänlaista toimintaa siihen suuntaan. :eek: Taidan vetäistä pienet unet ja yrittää aamulla uudelleen.

burb

.
On mukavaa kun välillä tapahtuu jotain positiivista töissä. Niinkuin tänään. :thumbup: :ahem:
Vielä kun huomisen jaksan niin sitten alkaa viikon loma. :cool:

Knoukka

Well-known member
Lähdin pahvikahville Espalle ja mukaan tarttui kesäkello... :eek:

markoj

Custom User
Kannattaako sitä mainostaa forumilla. Omistaja saattaa lukea ja ilmoittaa asiasta viranomaisille.

vermula

Well-known member
On kai jotkut potkupallon äm äm kisatkin menossa. Ei mistään huomais, kun ei näköradiota katsele.

Knoukka

Well-known member
markoj sanoi:
Kannattaako sitä mainostaa forumilla. Omistaja saattaa lukea ja ilmoittaa asiasta viranomaisille.
Ja mä oon sitten jaskan kakkosnikki jos joku mun perään kyselee, tuliks selväks?

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Olga sanoi:
Pitäisi keksiä ja kirjoittaa huomiseksi (tänäksi) yksi juttu, eikä aivoissa tapahdu minkäänlaista toimintaa siihen suuntaan. :eek: Taidan vetäistä pienet unet ja yrittää aamulla uudelleen.
Jep jep. Onnistuihan se. Taitaa alkaa kesäloma ihan pikapuoliin - ainakin lähipäivinä. :ahem:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Nyt äkkiä ostamaan tytölle hiusvärit ja kokkailemaan, kun en kukkia hälle älynnyt tänään ostaa-->