Cinderella007
*söpö*
Sain kutsun terassiviineille yhdeltä maailman ihastutavimmista pojista. Edessä on siis vallan mukava ilta
Ei kerkee, kakkoselta tulee potkupalloa.Micael sanoi:Jos joku ei vieläkään ole katsonut elokuvaa -Puhallus-, niin nyt kannattaa avata mtv3 -kanava ja katsoa. On nimittäin veijaritarina vailla vertaa. :thumbup:
Kieltämättä ihan mahtava pätkä. Tosin en katsonut nyt kun ihmettelin sen dvd:ltä reilu kuukausi sitten. Saman kaksikon tähdittämä Butch Cassidy and the Sundance Kid on kuitenkin mielestäni vielä tuota stingiäkin parempi buddyleffa. :ahem:Micael sanoi:Jos joku ei vieläkään ole katsonut elokuvaa -Puhallus-, niin nyt kannattaa avata mtv3 -kanava ja katsoa. On nimittäin veijaritarina vailla vertaa. :thumbup:
Anttilassa sitä ainakin myydään ihan kohtuuhintaan. :ahem:markoj sanoi:Toi Butch ja Sundancehan mun pitikin jostain ettiä.
Morgan Kane etti niitä kans Etelä-Amerikasta asti.markoj sanoi:Toi Butch ja Sundancehan mun pitikin jostain ettiä.
Toki on Kanet luettu! Kanehan oli varsin monessa, tai oikeestaan ihan kaikessa, mukana.Il Tempo Gigante sanoi:Morgan Kane etti niitä kans Etelä-Amerikasta asti.
Voiskin katella taas tilauksen Anttilasta, jos tuolla ois muutakin tarjooksessa.Vilperi sanoi:Anttilassa sitä ainakin myydään ihan kohtuuhintaan. :ahem:
Ei kannata yrittää tehdä itse :nope:Cinderella007 sanoi:Huomenta. Ikinä en enää alkoholia käytä. :yuck:
¨"Elämä pyörä oikealle ja elämä pyörä vasemmalle ja elämä pyörä vaan, jos sinä lopettaat niin joku ottaat ja mene vaan. Ja jos sinä tuleet takaisin niin tule vaan."
Olen lukenut siitä tarinasta vasta ekan osion, (jatkosarja kun on)sillä talouteemme ei enää tule Aku Ankkaa. Myös Don Rosa itse esiintyy ko. sarjakuvatarinassa.Vilperi sanoi:Butch Cassidy ja Sundance Kid olivat muuten aku ankan viimeisimmässä Don Rosan tarinassa tossa kuukausi-pari sitten. White Agony creekin kirous tjsp oli jutun nimi.
Juu, se olis optimi, mutta kun se ei ole musta kiinni (mä kun en enää koodaa).Formulanomi sanoi:Ei pidä tehdä bugeja....niin eivät löydä. :thumbup:
Tarkistat toisten koodauksia?Vellu sanoi:Juu, se olis optimi, mutta kun se ei ole musta kiinni (mä kun en enää koodaa).