Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Olen mies täynnä traumoja.
Olen mies täynnä fyysisiä vikoja.
Olen mies täynnä menetettyjä mahdollisuuksia.
Olen mies täynnä elämäniloa, kaikesta huolimatta. :thumbup:

Vesku

Maatalousneuvos
kouvotsvoni sanoi:
Olen mies täynnä traumoja.
Olen mies täynnä fyysisiä vikoja.
Olen mies täynnä menetettyjä mahdollisuuksia.
Olen mies täynnä elämäniloa, kaikesta huolimatta. :thumbup:
Hyvin pahoja traumoja ei mulla ole, mutta muuten kyllä tuo kuvaus vastaa tämän päivän oloa! :eek!: :thumbup:

Laitetaaan kuitenkin traumojen tilalle muutama "vaiva".
Yhdestä traktorista luistaa kytkin, huoltoon kytkinlevyn vaihtoon parin viikon päästä. Ite en kehtaa ruveta rassaamaan.. Nurmileikkuri ei lähde käyntiin, joko solenoidi paskana tai joku kolmesta raja/suojakytkimestä ei toimi.
Autossakin on katsastusmiehen kaivelema reikä saatava umpeen yms...ne on toki pieniä vaivoja... Hiehot laitan tänään kaikki myyntiin, puolivuotiasita sonnipoikia kuitenkin vielä tilasin. :eek:

Viimeksi muokattu:

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Ei oo lomat vielä edes alkaneet. :nope:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Vesku sanoi:
Hyvin pahoja traumoja ei mulla ole, mutta muuten kyllä tuo kuvaus vastaa tämän päivän oloa! :eek!: :thumbup:

Laitetaaan kuitenkin traumojen tilalle muutama "vaiva".
Yhdestä traktorista luistaa kytkin, huoltoon kytkinlevyn vaihtoon parin viikon päästä. Ite en kehtaa ruveta rassaamaan.. Nurmileikkuri ei lähde käyntiin, joko solenoidi paskana tai joku kolmesta raja/suojakytkimestä ei toimi.
Autossakin on katsastusmiehen kaivelema reikä saatava umpeen yms...ne on toki pieniä vaivoja... Hiehot laitan tänään kaikki myyntiin, puolivuotiasita sonnipoikia kuitenkin vielä tilasin. :eek:
Kerran solenoidin korjasin antamalla sähköpiikkiä..mitään en kylläkään itse laitteesta tai sen tarkoituksesta tiedä.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Vesku sanoi:
Hiehot laitan tänään kaikki myyntiin, puolivuotiasita sonnipoikia kuitenkin vielä tilasin. :eek:
Muista nimetä ne sonnit oikein. Jacques, jaska, McMike ja Patriot pitää ehdottomasti olla siellä nimilistassa mukana. :ahem:

Cinderella007

*söpö*
Sijainti
Sverige
Voisin siivota vaatekaappia ja heittää pois vaatekappaleita niin voisin taas hyvällä omatunnolla hieman shoppailla...

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Moe Szyslak sanoi:
Muista nimetä ne sonnit oikein. Jacques, jaska, McMike ja Patriot pitää ehdottomasti olla siellä nimilistassa mukana. :ahem:
Mitäs pirua sä mun poikani nikkiä sinne laittelet? :mad_old:

Gearloose

Member
joku helvetin kusipää oli naarmuttanut eilen mun autoni koko vasemman kyljen, konepellin, takaluukun kannen ja vasemman oven sivuikkukkunan naarmuille... laskeskelin että lähistöllä samalla kadulta ainakin kymmenkunta autoa oli kokenut saman kohtalon.

hieno lomapäivä. :frown:

Vesku

Maatalousneuvos
Moe Szyslak sanoi:
Jos niillä ei vielä ole nimiä, niin viime vuonna syntyneiden nimen eka kirjain pitäisi olla U ja tänä vuonna syntyneiden V.

Mutta vähäiset kuivat heinätkin tehty- AIV samoin tietysti sekä viime yönä rikkaruohoruiskutukset. Olinpa niin tyytyväinen tuossa kl 15.30, että ihan nauratti. No, kännyyn oli tullut puhelu.... Soitin vastaan, niin TE_keskuksen virkamiehet tulevat viljely-, pelto- ja niinhin liittyviin paperi-tarkistuksiin keskiviikkoaamuna. :yuck: :yuck: :mad_old: :mad_old:

No, lienee asiat kunnossa noin 95%:sesti...

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
kouvotsvoni sanoi:
Ei niitä olutpulloja kuulu täysinä sinne laittaa:eek:
Ehhehe. Ei muuten ollut ainuttakaan olutpulloa! :eek!:
Pyrin nimittäin juomaan olueni tölkistä lasiin kaadettuna.