AJ
Well-known member
Kysy fakiirilta!kouvotsvoni sanoi:Miksei samointein vaikka lasista tölkkiin
Kysy fakiirilta!kouvotsvoni sanoi:Miksei samointein vaikka lasista tölkkiin
5. Älä tapa. :frank:Ylen Sankia Priha sanoi:Tommosta propagandaa joku käyny tunkemassa päivän aikana postiluukusta.
Jumankekka jos mää satun olemaan kotona seuraavan kerran kun tommosta sontaa yrittää joku tuputtaa niin sillä soi korvat seuraavat kolme viikkoa..
Ei kait sen korvat sois jos se ois vainaa?haju sanoi:5. Älä tapa. :frank:
Pelkäsin, että laitat hänet kuuntelemaan harppumusiikkiaYlen Sankia Priha sanoi:Ei kait sen korvat sois jos se ois vainaa?
Sitä kuunnellaan yli kolme viikkoa.haju sanoi:Pelkäsin, että laitat hänet kuuntelemaan harppumusiikkia
Mulla kärähtää piuhat heti kun joku tunkee noiden läystäkkeiden kanssa mun reviirille..Ace17 sanoi:Ei kai tuommoisesta lipareesta tartte sentään hermojaan menettää?
Itselleni tulee säännöllisesti mm. 'Seurakuntaviesti' ihan pyytämättä. Otan asian stoalaisella tyyneydellä ja laitan sen lehtikoriin, josta sen voi sitten tarvittaessa ottaa hyötykäyttöön esim. kenkätilan lattian suojaksi.
Nosekouvotsvoni sanoi:Oveen voi pistää lapun "Ei Jeesus-lehdille"
Samalla oikeudella varmaan tulevat kuin ne kahden markan paikallislehdet?Ylen Sankia Priha sanoi:Nose
Ovessa on jo "Ei mainoksia, kiitos" -lappu.. mutta vissiin se ei sitten kata jeesustelukuponkeja, vaikka sitä juttuaanhan nekin mainostaa.
Mulle toi on eka sääntö. Toisaalta voisin kuvitella, että sota-aikana joutuisin tuosta säännöstä joustamaan.haju sanoi:5. Älä tapa. :frank:
Vaan eipä ole tullut niitäkään sen jälkeen kun laitoin lapun oveen.. :thumbup:kouvotsvoni sanoi:Samalla oikeudella varmaan tulevat kuin ne kahden markan paikallislehdet?
Eli ihan omilla oikeuksilla jeesustelijat postejaan jakaa...onneksi itselle ei ole tullut koskaan..paitsi joskus niitä pellejä tulee rinkuttamaan ovikelloja. Kerran aukaisin, kun ovisilmästä näkyi 2nuorta naista. Jaksoi edes hetkisen "kuunnella"Ylen Sankia Priha sanoi:Vaan eipä ole tullut niitäkään sen jälkeen kun laitoin lapun oveen.. :thumbup:
Gearloose sanoi:joku helvetin kusipää oli naarmuttanut eilen mun autoni koko vasemman kyljen, konepellin, takaluukun kannen ja vasemman oven sivuikkukkunan naarmuille... laskeskelin että lähistöllä samalla kadulta ainakin kymmenkunta autoa oli kokenut saman kohtalon.
hieno lomapäivä. :frown: