OoPee
Nuori ikäisekseen
Sillä ei tässä vaiheessa ole juurikaan merkitystäkouvotsvoni sanoi:Olenko väittänyt muuta olevani :wink:
Sillä ei tässä vaiheessa ole juurikaan merkitystäkouvotsvoni sanoi:Olenko väittänyt muuta olevani :wink:
:frown: :frown:OoPee sanoi:Sillä ei tässä vaiheessa ole juurikaan merkitystä
I:60 Ei sula syän suruinen
Suot sulavi, maat valuvi,
Ahovieret aukiavi,
Kaikki kankahat sulavi,
Lätäkötki lämpiävi;
Ei sula syän suruinen,
Ei valu vajainen rinta.
Jää on jänkkä syämessäni,
Vatsassani vaskivuori;
Ei sula sulallakana,
Ei valu varillakana,
Lähe ei lämpimälläkänä,
Kepene kesälläkänä,
Pala ei päiväpaistehella.
Minkä päivänen yleni,
Sen mun mieleni aleni;
Minkä päivä lämpimämpi,
Sen mun mieleni vilumpi;
Minkä päivä kaunihimpi,
Minun mieleni pahempi.
Suot sulavi, maat valuvi,
Ahovieret aukiavi,
Kaikki kankahat sulavi,
Lätäkötki lämpiävi;
Ei sula syän suruinen,
Ei valu vajainen rinta.
Jää on jänkkä syämessäni,
Vatsassani vaskivuori;
Ei sula sulallakana,
Ei valu varillakana,
Lähe ei lämpimälläkänä,
Kepene kesälläkänä,
Pala ei päiväpaistehella.
Minkä päivänen yleni,
Sen mun mieleni aleni;
Minkä päivä lämpimämpi,
Sen mun mieleni vilumpi;
Minkä päivä kaunihimpi,
Minun mieleni pahempi.
jaska sanoi:Loma loppu :nope:
:ahem: :thumbup:Jacques sanoi:
Ja samalla loppu voorumilaisiltakin!Jacques sanoi:
KnowHow sanoi:Ja samalla loppu voorumilaisiltakin!
Sama ääni kuulu täälläkin eilen ja tässä tulos:Ylen Sankia Priha sanoi:..saman tien kärähti.. ei mitään ennakkovarotusta.. kuulu vaan päässä simmonen *KLING* ja sitte alko "MITÄ JUMALAUTA?!"
ehdin kyllä lomalla tänne paljon enemmän kirjoittelemaan, joten totta tuokin!KnowHow sanoi:Ja samalla loppu voorumilaisiltakin!
Horisontti vinossa? Täytyy olla lavastettu kuva!VJR sanoi:Sama ääni kuulu täälläkin eilen ja tässä tulos:
Muistanko väärin, kun muistelen sinun olevan näissä lupa-asioissa sivustaseuraajia?Micael sanoi:Euroviisut eivät nosta TV-lupamaksuja. Mikä sitten nostaa? :mad_old:
Lähde: Yle teksti TV 21.6.06:
Saa kai sitä valittaa, vaikkei asia itseä koskekaan.Olga sanoi:Muistanko väärin, kun muistelen sinun olevan näissä lupa-asioissa sivustaseuraajia?
En mie näistä kovin paljoa kirjoittele, lueskelen vaan välillä toisten kommentteja. Itse olen vastaan Ylen politiikkaa lupamaksurahojen käytöstä, katson sen olevan päämäärätöntä rahojen haaskausta sellaisiin kohteisiin, joilla ei ole mitään tekemistä varsinaisen ohjelmatuotannon ja -tarjonnan kanssa.Olga sanoi:Muistanko väärin, kun muistelen sinun olevan näissä lupa-asioissa sivustaseuraajia?
Saa tietenkin. Valitanhan minäkin koko ajan. :ahem:Ace17 sanoi:Saa kai sitä valittaa, vaikkei asia itseä koskekaan.
Tai no tokihan kaikki asiat koskettaa itseä. Se on sitä klopalisaatiota.
TV-lupa-asioista kirjoittamisaktiivisuudella ei kuitenkaan taida olla mitään tekemistä sen kanssa, mitä Olga tarkoitti "sivustaseuraamisella". :wink:Micael sanoi:En mie näistä kovin paljoa kirjoittele, lueskelen vaan välillä toisten kommentteja.
Micael sanoi:Euroviisut eivät nosta TV-lupamaksuja. Mikä sitten nostaa? :mad_old:
Lähde: Yle teksti TV 21.6.06: