Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
kouvotsvoni sanoi:
1:
Huomenna soitan kuluttaja-asiamiehelle.
2:
Löin takalaittoman pesiksessä tänään. Ensimmäistä kertaa apaut kahteen vuoteen menin mailan varteen, mutta kyllä se lyöntitaito oli siellä selkäytimessä vielä :thumbup:
Mitä minä nyt hatarasti muistan pesäpallon sääntöjä, niin eikös tuo takalaiton ole vähän niinku huono lyönti? Että pallon pitäis niinq osua siihen kenttään piirrettyjen viivojen sisäpuolelle?

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
AJ sanoi:
Mitä minä nyt hatarasti muistan pesäpallon sääntöjä, niin eikös tuo takalaiton ole vähän niinku huono lyönti? Että pallon pitäis niinq osua siihen kenttään piirrettyjen viivojen sisäpuolelle?
Huono lyöntihän se on, mutta meinasin lähinnä, jotta ruuti ei ole täysin kastunut:eek:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
kouvotsvoni sanoi:
1:
Huomenna soitan kuluttaja-asiamiehelle.
2:
Löin takalaittoman pesiksessä tänään. Ensimmäistä kertaa apaut kahteen vuoteen menin mailan varteen, mutta kyllä se lyöntitaito oli siellä selkäytimessä vielä :thumbup:
Kysytkö kuluttaja-asiamies Marita Wilskalta apua pesiksen takalaittomaan?

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
kouvotsvoni sanoi:
Huono lyöntihän se on, mutta meinasin lähinnä, jotta ruuti ei ole täysin kastunut:eek:
No takalaitonhan auttaa pesäpallossa yhtä paljon kuin huono, mutta voimalla tehty siirto shakissa.

markoj

Custom User
Mitä minä nyt hatarasti muistan, niin eikös pesis ollu perseestä.

markoj

Custom User
Mä oon vähä vaiheilla. Oon vasemmalla korvalla kattonu alkua, mutta en oo pannu tallentumaankaan.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Kuluttaja-asiamieheltä kysyn asumisasioista.
Takalaiton on huono lyönti pelissä kyllä, mutta meinasin, jotta habaa vielä moiseen löytyi:eek: Onnistui ne muutkin lyönnit...muutkin kuin etu- ja sivulaiton:eek:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Olga sanoi:
Ja ihan oikeasti kuluttaja-asiamiehelle soitat etkä kunnalliselle kuluttajaneuvojalle? :cool:
KULUTTAJANEUVOJALLE tarkoitin...jatkuvaan sekoitan sanoja ja horisen omiani. Ehkä oikeasti siellä yläkerrassa onkin vik-vik-vikaa:)

DFiaA

I told you so
Mikrosoft toimittamaan standardisoftat formulatallien ohjausyksiköihin. Saas nähdä tuleeko lisää keskeytyksiä.

press CTRL ALT DEL to restart :eek:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Seuraakohan ykkösen aamu-tv tätä forumia. Tuntui aika hassulta, kun kerrottiin, että tänä aamuna aiheina ovat mm. avioehto ja polkupyörämatkailu. Ne eilisen päivän teemat on ilmeisesti varattu seuraavaan aamuun.