Olga
.
Ai niin. Se ei ole riittävän hömppää.Sam sanoi:Eihän sitä voi katsoa, kun se tulee YLE:ltä :nope:
Ai niin. Se ei ole riittävän hömppää.Sam sanoi:Eihän sitä voi katsoa, kun se tulee YLE:ltä :nope:
Minä mitään lakkoja ole viel... laisinkaan rikkomassaMutku sanoi:Rikkuri!!!
Tuleeko tuon lakon rikkomisesta sättilakkoa?
Kattosin varmaan jos heivattaisiin se Pyykkö sieltä metsään.Olga sanoi:Veikkaanpas, että kukaan muu forumisti ei katso tätä ohjelmaa. Minusta nämä ovat mielenkiintoisia juttuja. Kyllä lapset ovat vanhempiensa 'kuvia'.
Sen on oppinut jo sivuuttamaan. Minä en ainakaan huomaa koko juontajaa.Jakopään hihna sanoi:Kattosin varmaan jos heivattaisiin se Pyykkö sieltä metsään.
Mikä estää ristiäisiin lähdön merten takaa?Cinderella007 sanoi:Sain tänään kriisitilan itselleni siitä, että suomikaverini tekevät tärkeitä juttuja yhdessä (nyt mm kaverin vauvan ristiäiset) Minusta tuntuu kovin ulkopuoliselta, ja että missaisin aivan kaiken tärkeän. :frown:
Täytyy ehkä nukkua huomiseen, tuntuu varmasti paljon paremmalta.
En ihan viitsisi matkustaa edestakaisin kuukauden välein, joulu ja uusivuosi kuitenkin suomessa.kouvotsvoni sanoi:Mikä estää ristiäisiin lähdön merten takaa?
Perhana, taisi tulla ostettua hyvä kone. Ekan kokeilukerran jälkeen olen todella tyytyväinen tuohon. :ahem:Jr- sanoi:Ostin partakoneen kun ei jaksa aamuisin gileten kanssa leikkiä.
http://www.panasonic.fi/index~id~BE23620ADE124F9DB309662FE5A713FE~data~1,00308B787886459385F296A5AFD4FA74,1B8758AFE2C34427A802E4B906DE145C~tabletarget~data_1~pid~BE23620ADE124F9DB309662FE5A713FE~laytmp~panasonic_tuotteet_preview.asp
Totuus on, että höylä on ainoo oikee ja nuo helvetinkoneet ei oo mistään kotosin. Varma tieto.Jr- sanoi:Perhana, taisi tulla ostettua hyvä kone. Ekan kokeilukerran jälkeen olen todella tyytyväinen tuohon. :ahem:
Toki höylällä saa parhaan jäljen, muttakun ei ole yleensä aamuisin aikaa.KnowHow sanoi:Totuus on, että höylä on ainoo oikee ja nuo helvetinkoneet ei oo mistään kotosin. Varma tieto.
Noinhan se on, mä kun ruukaan pitää osan viikosta sänkeä ja höylään yleensä illalla saunan jälkeen. Tuskin aamulla jaksaisin höylätä. Tosin vielä vähemmän ajaa sähköllä.Jr- sanoi:Toki höylällä saa parhaan jäljen, muttakun ei ole yleensä aamuisin aikaa.
Oon mä noita katellu, mikäli oon sattunut tv:n ääressä olemaan. Taitaa tulla uusintana viikonloppuna.Olga sanoi:Veikkaanpas, että kukaan muu forumisti ei katso tätä ohjelmaa. Minusta nämä ovat mielenkiintoisia juttuja. Kyllä lapset ovat vanhempiensa 'kuvia'.
No ottiko JOHTAJA?KnowHow sanoi:Aamulla nousin seitsemältä nelosen spåraan, kohta pian vastapäätä istahti laitapuolen kulkija kainalossaan mäyräkoira. Mies katsahti meikäläistä alta kulmien, otti kylmän rauhallisesti olutpullon, ojensi sen mulle ja tokaisi isoon äänen, että "OTA JOHTAJA AAMUHÖRPPY!"
Sam sanoi:Olipa juuri kahden tunnin duunipuhelu :eek!: