Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Mutku sanoi:
Rikkuri!!!

Tuleeko tuon lakon rikkomisesta sättilakkoa?
Minä mitään lakkoja ole viel... laisinkaan rikkomassa :mad:

Loistava ehdotus. Otanpa tuon lisukkeeksi :thumbup:

Puoliltaöin aloitan ja kestää tuon Acen ja Jacquesin lakon ajan...ellei jompi kumpi löydä parempaa puoliskoa.
 

Cinderella007

*söpö*
Liittynyt
4.10.2001
Viestit
3000
Sijainti
Sverige
Sain tänään kriisitilan itselleni siitä, että suomikaverini tekevät tärkeitä juttuja yhdessä (nyt mm kaverin vauvan ristiäiset) Minusta tuntuu kovin ulkopuoliselta, ja että missaisin aivan kaiken tärkeän. :frown:
Täytyy ehkä nukkua huomiseen, tuntuu varmasti paljon paremmalta.
 
Liittynyt
14.5.2005
Viestit
2109
Olga sanoi:
Veikkaanpas, että kukaan muu forumisti ei katso tätä ohjelmaa. Minusta nämä ovat mielenkiintoisia juttuja. Kyllä lapset ovat vanhempiensa 'kuvia'.
Kattosin varmaan jos heivattaisiin se Pyykkö sieltä metsään. :D
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Cinderella007 sanoi:
Sain tänään kriisitilan itselleni siitä, että suomikaverini tekevät tärkeitä juttuja yhdessä (nyt mm kaverin vauvan ristiäiset) Minusta tuntuu kovin ulkopuoliselta, ja että missaisin aivan kaiken tärkeän. :frown:
Täytyy ehkä nukkua huomiseen, tuntuu varmasti paljon paremmalta.
Mikä estää ristiäisiin lähdön merten takaa?
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Aamulla nousin seitsemältä nelosen spåraan, kohta pian vastapäätä istahti laitapuolen kulkija kainalossaan mäyräkoira. Mies katsahti meikäläistä alta kulmien, otti kylmän rauhallisesti olutpullon, ojensi sen mulle ja tokaisi isoon äänen, että "OTA JOHTAJA AAMUHÖRPPY!"
 

Jr-

Maximum Attack
Liittynyt
29.3.2000
Viestit
14798
Sijainti
Saviseutu

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Jr- sanoi:
Perhana, taisi tulla ostettua hyvä kone. Ekan kokeilukerran jälkeen olen todella tyytyväinen tuohon. :ahem:
Totuus on, että höylä on ainoo oikee ja nuo helvetinkoneet ei oo mistään kotosin. Varma tieto.
 

Jr-

Maximum Attack
Liittynyt
29.3.2000
Viestit
14798
Sijainti
Saviseutu
KnowHow sanoi:
Totuus on, että höylä on ainoo oikee ja nuo helvetinkoneet ei oo mistään kotosin. Varma tieto.
Toki höylällä saa parhaan jäljen, muttakun ei ole yleensä aamuisin aikaa.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Jr- sanoi:
Toki höylällä saa parhaan jäljen, muttakun ei ole yleensä aamuisin aikaa.
Noinhan se on, mä kun ruukaan pitää osan viikosta sänkeä ja höylään yleensä illalla saunan jälkeen. Tuskin aamulla jaksaisin höylätä. Tosin vielä vähemmän ajaa sähköllä.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Olga sanoi:
Veikkaanpas, että kukaan muu forumisti ei katso tätä ohjelmaa. Minusta nämä ovat mielenkiintoisia juttuja. Kyllä lapset ovat vanhempiensa 'kuvia'.
Oon mä noita katellu, mikäli oon sattunut tv:n ääressä olemaan. Taitaa tulla uusintana viikonloppuna.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
KnowHow sanoi:
Aamulla nousin seitsemältä nelosen spåraan, kohta pian vastapäätä istahti laitapuolen kulkija kainalossaan mäyräkoira. Mies katsahti meikäläistä alta kulmien, otti kylmän rauhallisesti olutpullon, ojensi sen mulle ja tokaisi isoon äänen, että "OTA JOHTAJA AAMUHÖRPPY!"
No ottiko JOHTAJA?
 
Ylös