Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Olga sanoi:
Tultiin pois. Ei tartte sitten teidän yötä hätäillä, että jäätiin pihalle.

Saako kuitenkin hätäillä, että jäätiin pihalle, jos vasiteen niin haluaa?
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Jr- sanoi:
Perhana, taisi tulla ostettua hyvä kone. Ekan kokeilukerran jälkeen olen todella tyytyväinen tuohon. :ahem:
Paljonko maksoi? Partakoneet ei kyllä koskaan ole (olleet) hyviä. Niillä saa pidemmät karvat lyhyemmiksi, mutta ei lyhyiksi. Ja toisaalta mun ihoa ne ärsyttää paljon, ellei pidä vähintään kolmen päivän taukoa välissä :-(
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Jr- sanoi:
Toki höylällä saa parhaan jäljen, muttakun ei ole yleensä aamuisin aikaa.
Mä käytän kylmää vettä ja froteepyyhettä, jos tulee kiirus eikä siihen ole aikaa niin juoksen vastatuuleen. Ihan siisti jälki on tullut.
 

Jr-

Maximum Attack
Liittynyt
29.3.2000
Viestit
14798
Sijainti
Saviseutu
Vellu sanoi:
Paljonko maksoi? Partakoneet ei kyllä koskaan ole (olleet) hyviä. Niillä saa pidemmät karvat lyhyemmiksi, mutta ei lyhyiksi. Ja toisaalta mun ihoa ne ärsyttää paljon, ellei pidä vähintään kolmen päivän taukoa välissä :-(
150€. Ainakaan ekan käyttökerran jälkeen ei ole iho ärsyyntyt, toisin kuin edellisellä koneella jolla sai naaman verille.
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
Tiputin juuri massaani eräällä toimenpiteellä eräässä huoneessa.
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
MTV3:lla ei enää uskota mhp-tekniikkaan, niinpä uusien palveluiden kehittäminenkin nykytekniikkaa käyttäen on jo lopetettu.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Olin juuri vaipunut syvään iltapäiväuneen, kun puhelin herätti. Meni kauan ennen kuin tajusin, mitä puhelimeen on sanottava. Ne unet olisivat olleet niiiiiiiiiiiiiiiiiiin tarpeen. :eek:
 

Makkonen

Guest
Meinas tänään töissä tulla hiki. Lopetin työnteon siihen paikkaan ja menin kaakaolle. :eek!: Helpotti.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Olen tänään ollut erittäin tyytyväinen siihen, että koneelle on ollut asennettuna Daemon Tools.
Paljon helpompi asennella imageista ohjelmia kun ei tartte polttaa ensin levylle. Esim. yhden helppienteko-ohjelmiston asnsin imagelta, jolta periaatteessa ei normaalitilanteessa ole yksistään mahdollisuus asentaa. Kaivoin Daemon Toolsien avulla sen asennuspaketin sieltä ja asensin. Hyvin toimii. :thumbup:

Ja onnistuu sillä DVD:nkin soitto, vaikka koko koneessa ei ole edes DVD-asemaa. Image vaan netistä ja sitten mounttaus ja "levy" pyörimään.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Runar ja Kyllikki sanoi:
Olen tänään ollut erittäin tyytyväinen siihen, että koneelle on ollut asennettuna Daemon Tools.
Paljon helpompi asennella imageista ohjelmia kun ei tartte polttaa ensin levylle. Esim. yhden helppienteko-ohjelmiston asnsin imagelta, jolta periaatteessa ei normaalitilanteessa ole yksistään mahdollisuus asentaa. Kaivoin Daemon Toolsien avulla sen asennuspaketin sieltä ja asensin. Hyvin toimii. :thumbup:

Ja onnistuu sillä DVD:nkin soitto, vaikka koko koneessa ei ole edes DVD-asemaa. Image vaan netistä ja sitten mounttaus ja "levy" pyörimään.
Onnea Windows!
 
Ylös