Olga
.
Tultiin pois. Ei tartte sitten teidän yötä hätäillä, että jäätiin pihalle.Olga sanoi:Lähdetäänpäs tästä vielä ulos.
Tultiin pois. Ei tartte sitten teidän yötä hätäillä, että jäätiin pihalle.Olga sanoi:Lähdetäänpäs tästä vielä ulos.
No hyvä! :thumbup:Olga sanoi:Tultiin pois. Ei tartte sitten teidän yötä hätäillä, että jäätiin pihalle.
Olga sanoi:Tultiin pois. Ei tartte sitten teidän yötä hätäillä, että jäätiin pihalle.
Paljonko maksoi? Partakoneet ei kyllä koskaan ole (olleet) hyviä. Niillä saa pidemmät karvat lyhyemmiksi, mutta ei lyhyiksi. Ja toisaalta mun ihoa ne ärsyttää paljon, ellei pidä vähintään kolmen päivän taukoa välissä :-(Jr- sanoi:Perhana, taisi tulla ostettua hyvä kone. Ekan kokeilukerran jälkeen olen todella tyytyväinen tuohon. :ahem:
En sentään. Mahtui väliin myös hieman aiheen vierestäkin liittyvää löpinää.ml sanoi:Jouduitko selittämään internetin rakenteen juurta jaksaen?
Mä käytän kylmää vettä ja froteepyyhettä, jos tulee kiirus eikä siihen ole aikaa niin juoksen vastatuuleen. Ihan siisti jälki on tullut.Jr- sanoi:Toki höylällä saa parhaan jäljen, muttakun ei ole yleensä aamuisin aikaa.
:ahem:jps sanoi:Mä käytän kylmää vettä ja froteepyyhettä, jos tulee kiirus eikä siihen ole aikaa niin juoksen vastatuuleen. Ihan siisti jälki on tullut.
150€. Ainakaan ekan käyttökerran jälkeen ei ole iho ärsyyntyt, toisin kuin edellisellä koneella jolla sai naaman verille.Vellu sanoi:Paljonko maksoi? Partakoneet ei kyllä koskaan ole (olleet) hyviä. Niillä saa pidemmät karvat lyhyemmiksi, mutta ei lyhyiksi. Ja toisaalta mun ihoa ne ärsyttää paljon, ellei pidä vähintään kolmen päivän taukoa välissä :-(
Joko näet unia?Olga sanoi:Ja eiku nukkumaan ja 2 minuutin kuluttua jo syvässä unessa.
Onnea Windows!Runar ja Kyllikki sanoi:Olen tänään ollut erittäin tyytyväinen siihen, että koneelle on ollut asennettuna Daemon Tools.
Paljon helpompi asennella imageista ohjelmia kun ei tartte polttaa ensin levylle. Esim. yhden helppienteko-ohjelmiston asnsin imagelta, jolta periaatteessa ei normaalitilanteessa ole yksistään mahdollisuus asentaa. Kaivoin Daemon Toolsien avulla sen asennuspaketin sieltä ja asensin. Hyvin toimii. :thumbup:
Ja onnistuu sillä DVD:nkin soitto, vaikka koko koneessa ei ole edes DVD-asemaa. Image vaan netistä ja sitten mounttaus ja "levy" pyörimään.