Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
*Siemailee hurmejuomaa ja seurailee tilanteen kehittymistä Toisesta Maailmasta*

burb

.
AJ sanoi:
*Siemailee hurmejuomaa ja seurailee tilanteen kehittymistä Toisesta Maailmasta*
*kehittelee näennäisesti tilannetta, mutta itse asiassa soluttautuu Toiseen Maailmaan yrittäen luoda sinne käsitteen aika, tai jos se hanke epäonnistuu, yrittää luoda sinne muutaman KUUKKEN!

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Taisit unohtaa, että Toiseen Maailmaan on mahdotonta tunkeutua sitä kauttaaltaan ympäröivän TTV:n (Täydellinen TyperehtimisVyöhyke) takia. Hahmo, joka tunkeutuu TTV:hen menettää välittömästi kontrollin, eikä muista, mitä oli tekemässä, minne menemässä vaan alkaa suoltaa käsittämätöntä tekstiä vailla järjen hiventä.

Thunder

Vihan aiheuttaja
AJ sanoi:
Taisit unohtaa, että Toiseen Maailmaan on mahdotonta tunkeutua sitä kauttaaltaan ympäröivän TTV:n (Täydellinen TyperehtimisVyöhyke) takia. Hahmo, joka tunkeutuu TTV:hen menettää välittömästi kontrollin, eikä muista, mitä oli tekemässä, minne menemässä vaan alkaa suoltaa käsittämätöntä tekstiä vailla järjen hiventä.
Täysin samaa mieltä, yritin tunkeutua, mutta jouduinkin höperehtimään typeriä juttuja ja se on todella hauskaa seurattavaa, kun toiset joutuu miettimään mitä lauseilla tarkoitettiin ja saadaan lopulta ahaa-elämys! :D

Thunder

Vihan aiheuttaja
Niin minäkin olen taipuvainen, aloita sinä tarinointi, kun olet pitkäikäisin forumisti tällä alalla! :ahem:

Thunder

Vihan aiheuttaja
Minäkin olen iätön, sillä aika ei vaikuta, täytynee varmaan kehittää jokin herkullinen tarina sinne eepos-juttuun, joka jäi minulta huomaamatta, että sinnehän on VASTATTU! :eek!: Pakko tehdä vastaisku sinne! :mad:

burb

.
Kahvi loppu, onneksi sain tiristettyä vielä pari kupillista.