Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Jaahas, lähden tästä kaverin luo viettämään kesäloman päättäjäisiä. Saunaa, olutta, pihagrillistä itse tehden hyvää purtavaa ja jutellaan maailman menosta. Varmaan kahvia loppuillasta. Kotiin puolenyön maissa.

Moon tätä kaveria yrittäny monesti yllytää forumistiksi, mut ei kai se vielä ole rekisteröityny ?

Joskus, kun mä näytän näitä juttuja sille, sen koneelta, niin se nauraa vedet silmissä.

Miksiköhän ?

Olga

.
Sijainti
lakitukossa

Näinpäs äsken liikenteessä pienenpienen peuran - paaaaaaaaaaaaljon pienemmän kuin tuo kuvassa oleva. Voi että se oli pieni ja hintelä, ei varmaan montaa kuukautta vanha. Se juosta 'kipitti' yli viitostien auton edestä enkä tokeentunut ottamaan kuvaa, kun ihastelin sitä.

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Olga sanoi:

Jos tuo potti meni yhdelle (ei porukalle), on hänen elämänsä sekaisin. :eek: :nope:
Joo, mulla oli neljässä ruudukossa 3 + 2 lisänumeroa oikein. :mad:

Toivottavsti tollanen jättipotti menis porukalle, yhdelle tuollanen on jo hieman liikaa. (kun ei omalle kohdalle sattunut) :rolleyes:

Thunder

Vihan aiheuttaja
Micael sanoi:
Joo, mulla oli neljässä ruudukossa 3 + 2 lisänumeroa oikein. :mad:

Toivottavsti tollanen jättipotti menis porukalle, yhdelle tuollanen on jo hieman liikaa. (kun ei omalle kohdalle sattunut) :rolleyes:
Piilokommunisti!

Partsi

Kuollut apina
Sijainti
Kaatopaikka
Olga sanoi:

Näinpäs äsken liikenteessä pienenpienen peuran - paaaaaaaaaaaaljon pienemmän kuin tuo kuvassa oleva. Voi että se oli pieni ja hintelä, ei varmaan montaa kuukautta vanha. Se juosta 'kipitti' yli viitostien auton edestä enkä tokeentunut ottamaan kuvaa, kun ihastelin sitä.
Ja noi peurat on siitä kivoja varsinkin semmmoiset pienen pienet että ei tule niin isoja lommoja :alppu:

www.freehomepages.com/partanen/sekalaista ->Opel.jpg

:jaska: Toi ilmaissivulta linkitys toimi niin muutin tota vähäsen.

Viimeksi muokattu:

Partsi

Kuollut apina
Sijainti
Kaatopaikka
Joo ei siinä mitään, ainut vaan kun ei ollut hirvivakuutusta eli valtio maksaa niin joutuu kuulemma odottamaan vuoden rahoja. Eli autosta muutama satanen? Sitten joutuu nyt itse maksamaan silmälasit, sairaalan tarkistusvisiittilaskut, vahinkotarkastajan kulut ja ties mitkä menoerät.