Micael
Micael
18.00 alkas taloyhtiön kokous. Ongelmia tiedossa,,, no, käynpähän ainakin pullakaffeella.
JOllei sitten KOP:n osakkeisiin.Moe Szyslak sanoi:Elannon tai STSn kassaan.:ahem:
Eiku mieluummin vaikka polli.Il Tempo Gigante sanoi:Pitäisköhän perustaa polli, jossa pollattaisiin vanhojen pollien ylösnoston kannattavuutta ?
Pitäisikö nostaa polli ylös?burb sanoi:Eiku mieluummin vaikka polli.
Juuri noin kävi! Olen myös kiroillut perkeleesti, mutta vikaa en ole jaksanut etsiä, kuuntelen masinasta vain mp3:ia.ettelbruck sanoi:Viimeks oon asentanu silloin uuteen Seat Ibizaan kesäkuussa 1998 ja lisäväriä toi se että liittimelle valmiina tuleva piuha oli väärä, kun virta-avaimen otti veks katos virta myös radion muisteista. Vaati sit perkeleesti kiroilua ja vähä lisää asentamista että muistit pelas.
Mulla kaappien siivous on tavaroiden siirtämistä paikasta toiseen, siis toiseen kaappiin, ja aina vaan "toistaiseksi".burb sanoi:Ei olis pitänyt aloittaa kaappien siivousta, nyt siitä ei tunnu tulevan loppua. :mad_old:
Peesaan sekä kakkosnikkiäni että sua.Micael sanoi:Mulla kaappien siivous on tavaroiden siirtämistä paikasta toiseen, siis toiseen kaappiin, ja aina vaan "toistaiseksi".
Joo, kaapista toiseen nuo tavarat mullakin siirtyilee, mutta kun se seuraava kaappikin pitää sitten siivota...Micael sanoi:Mulla kaappien siivous on tavaroiden siirtämistä paikasta toiseen, siis toiseen kaappiin, ja aina vaan "toistaiseksi".
Aiot siis tehdä sellaisen itse! :ahem:burb sanoi:Keksinpä automerkkiini ja -malliini sopivan rekkarin joka ei oletettavasti ole varattu.
Mutta enpä ehkä viitsi maksaa tonnia (plus rekisteröinti- ja kilpimaksu) hommatakseni sellaista...
:thumbup:AJ sanoi:Aiot siis tehdä sellaisen itse! :ahem:
Sun kannattaa hankkiutua töihin sinne, missä niitä kilpiä tehdään.burb sanoi::thumbup:
Heti huomenna käyn kysymässä K-raudasta josko niillä olisi rekisterikilven tekoon sopivia vermeitä.
haju sanoi:Sun kannattaa hankkiutua töihin sinne, missä niitä kilpiä tehdään.
Jos tarkoitat vankilaa, niin muistelenkohan ihan väärin kun mielestäni kilpiä ei enää tehdä vankiloissa...?haju sanoi:Sun kannattaa hankkiutua töihin sinne, missä niitä kilpiä tehdään.
Etelä-SaimaaHelsingin vankila hävisi vastikään Ajoneuvohallintokeskuksen (AKE) järjestämän tarjouskilpailun saksalaiselle kilpivalmistajalle. Uhkana oli, että pitkät perinteet omaava kilpien valmistus loppuu Helsingissä.
Vankilasta tuli kuitenkin uuden valmistajan alihankkija, joten työt jatkuvat muurien sisäpuolella lähes entiseen tapaan.
- Menetimme ainoastaan kahden vangin työpaikan.
Ensin meinasivat saada, mutta sitten ne sai uuden sopparin ja jatkavat autoalalla. Tekevät nykyään pakoputkia.burb sanoi:Jos tarkoitat vankilaa, niin muistelenkohan ihan väärin kun mielestäni kilpiä ei enää tehdä vankiloissa...?
Edit: Jaa eiku näin se meni:
Etelä-Saimaa
Onkohan nuo kaksi vankia saaneet vankilasta potkut...?
Jaksoin lukea kokonaan läpi. Suosittelen muillekin. Eikös näistä estäjistä ollut joku toikki?AJ sanoi:Jouduin eilen estäjien uhriksi. Kävin Lidlissä. Mahdollisesti estäminen oli kostoa epäisänmaallisuudestani.