Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
kouvotsvoni sanoi:
Nytkin tässä rakennuksen apaut ainoan nettikoneen välittömässä läheisyydessä hengailee mies jääkiekkokypärä päässä (edit: enkä se ole siis minä!)..
Varmaan joku entinen jääkiekkoilija? Jari Kurri? Jyrki Lumme?

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
kouvotsvoni sanoi:
Ilmankos Afrikassa nähdään nälkää:(
Niillä ei ole resursseja siirtää nälkää sen pidemmälle kuin siihin savimajan taakse.. siispä se pyörii jatkuvasti siinä näkyvillä.

DFiaA

I told you so
Söin tunti sitten 400g lihapyörykkäperunoita. Kyllä tuntui niin tajuttoman isolta annokselta se, kun ei ollut syönyt kuin pari viinirypälettä tänään.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Vellu sanoi:
Nih, ettäs tiedätte!
Taitaa kirjoittaja olla suhteellisen tyytyväinen kirjoitettuaan nimimerkillä kyseisen riipaisevan uskontunnustuksen ja vision sekä analyysin Neuvostoliitosta.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
jps sanoi:
Taitaa kirjoittaja olla suhteellisen tyytyväinen kirjoitettuaan nimimerkillä kyseisen riipaisevan uskontunnustuksen ja vision sekä analyysin Neuvostoliitosta.
Mun mielestä se oli hellyyttävän idealistinen.:eek:

Kaverilla on samanlainen lapsenusko tallella, jollainen itsellä on ollut joskus silloin kun joulupukkia odotettiin jo marraskuusta lähtien.:rolleyes:

Takuuvarmasti kaveri nytkin miettii kaikenlaisia salaliittoteorioita, joiden takia Neukut kaatu.:ahem:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
vieläkin jotenkin outo olo eilisen matsin jäljiltä. Ihan kuin nestehukkaa olisi, kurkku kipeä jne.

... jos joutuu pelaajat raatamaan kentällä, niin ei kannattajillakaan helppoa ole!

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Tarviis lisätä aikaa tohon pre-paidiin. Vissiin aika kohtuullisella tasolla mun puhelimeen puhumiset, kun otin ton liittymän kai maaliskuussa ja 17 euroa puheaikaa. Nyt siinä olis reilu 6 euroa vielä jäljellä.
Onhan siinä jotain senttejä tullut vastaanotetuistakin puheluista lisää, mut ei kyllä paljoo.
Eli äkkiä laskettuna mun henkilökohtanen puhelinlasku olis vuodessa pikkusen päälle kakskymppiä.