Varmaan joku entinen jääkiekkoilija? Jari Kurri? Jyrki Lumme?kouvotsvoni sanoi:Nytkin tässä rakennuksen apaut ainoan nettikoneen välittömässä läheisyydessä hengailee mies jääkiekkokypärä päässä (edit: enkä se ole siis minä!)..
Varmaan joku entinen jääkiekkoilija? Jari Kurri? Jyrki Lumme?kouvotsvoni sanoi:Nytkin tässä rakennuksen apaut ainoan nettikoneen välittömässä läheisyydessä hengailee mies jääkiekkokypärä päässä (edit: enkä se ole siis minä!)..
Kypärä oli sen verta vanhaa mallia, jotta kyseessä saattoi olla joku muu.Jacques sanoi:Varmaan joku entinen jääkiekkoilija? Jari Kurri? Jyrki Lumme?
Ilmankos Afrikassa nähdään nälkääMicael sanoi:Nälkä ei lähde syömällä, se vaan siirtyy.
Niillä ei ole resursseja siirtää nälkää sen pidemmälle kuin siihin savimajan taakse.. siispä se pyörii jatkuvasti siinä näkyvillä.kouvotsvoni sanoi:Ilmankos Afrikassa nähdään nälkää
Otit sitten oman kirjoituksen talteenVellu sanoi:Nih, ettäs tiedätte!
Taitaa kirjoittaja olla suhteellisen tyytyväinen kirjoitettuaan nimimerkillä kyseisen riipaisevan uskontunnustuksen ja vision sekä analyysin Neuvostoliitosta.Vellu sanoi:Nih, ettäs tiedätte!
Kyllä mulla oli jo kengät jalassa, kun mä tota sanelin (paljasjalkaiselle sihteerikölle).Sam sanoi:Otit sitten oman kirjoituksen talteen
Mun mielestä se oli hellyyttävän idealistinen.jps sanoi:Taitaa kirjoittaja olla suhteellisen tyytyväinen kirjoitettuaan nimimerkillä kyseisen riipaisevan uskontunnustuksen ja vision sekä analyysin Neuvostoliitosta.
Mahtava kirjoitus! :ahem: :ahem: :ahem:Vellu sanoi:Nih, ettäs tiedätte!
LutuistaVellu sanoi:Nih, ettäs tiedätte!
Kaveri on varmaan sijoittanut Nokian osakkeisiin.Vellu sanoi:Nih, ettäs tiedätte!
ei taalla kaikki nalkaa nae...kouvotsvoni sanoi:Ilmankos Afrikassa nähdään nälkää
Elannon tai STSn kassaan.:ahem:Formulanomi sanoi:Kaveri on varmaan sijoittanut Nokian osakkeisiin.