Estate
Well-known member
Se olikin sitten äitini.S.A sanoi:Kaksi soittoa tuntemattoma(/i)sta numero(i)sta kymmenen minuutin välillä, eikä kukaan puhunut mitään.
Se olikin sitten äitini.S.A sanoi:Kaksi soittoa tuntemattoma(/i)sta numero(i)sta kymmenen minuutin välillä, eikä kukaan puhunut mitään.
Eteenpäin elävän mieli. Peukkuja!PekPoy sanoi:Perjantaina työpaikkahaastattelu uuteen mestaan jossa jopa haluaisin olla töissä. \o/
Ehkä kestämme tämän.Olga sanoi:Nytkö oli oikea aika hävittää Häkän ja Kimin kuvat ruudun ylälaidasta ja uhrata ruutu mainosmiljoonille? :doubtful: Koko forum näyttää ihan vieraalle.
Tiukkaa se kyllä tekee. :doubtful:K.Yrjola sanoi:Ehkä kestämme tämän.
Totta. Totesin itse ainakin olevani aivan murtumispisteessä.Olga sanoi:Tiukkaa se kyllä tekee. :doubtful:
Liene ei se kellek' yllätys lain.K.Yrjola sanoi:Totta. Totesin itse ainakin olevani aivan murtumispisteessä.
Mä kyllä luulen melko vahvasti, että nukut päiväunia työmaalla.Il Tempo Gigante sanoi:Älkää edes luulko.
Kyllä Flyyrhaaf Niemistö yllättyi melkolailla.Captain Howdy sanoi:Liene ei se kellek' yllätys lain.
Ek sun pitäis opiskella?PekPoy sanoi:Perjantaina työpaikkahaastattelu uuteen mestaan jossa jopa haluaisin olla töissä. \o/
Joo se on noilla nykyajan liittimillä aika vaikee duuni :thumbup:burb sanoi:Asensinpa sitten ihan itte autoradion.
vuokraisanta maksaa paikallisen TV maksun ja satelliitti tv maksut :thumbup:VR sanoi:Maksoin just äsken TV-maksun. :thumbfh:
Mun autoon oli edellinen omistaja laittanut oman radionsa + CD-vaihtajan ja oli tehnyt kaikennäköisiä kytkentöjä. Piti ensin selvittää että mikä on mikäkin piuha, kun en tällä vankalla ammattitaidottomuudella osannut suorilta sanoa.OoPee sanoi:Joo se on noilla nykyajan liittimillä aika vaikee duuni :thumbup:
Toki, tässähän nyt ikäänku kerräilen rahaa jotain oivaa valmennuskurssia varten.JOC sanoi:Ek sun pitäis opiskella?