ei äänestäjät tiennyt minkä mogan teki!S.A sanoi:En päässyt oppilaskuntamme hallitukseen. :dunno:
Mä luulin sun olevan aivan vastakkaista mieltä...jaska sanoi:ei äänestäjät tiennyt minkä mogan teki!
Ei se mitään, en päässyt minäkään.S.A sanoi:En päässyt oppilaskuntamme hallitukseen. :dunno:
Minä luulin että sinne joudutaan.S.A sanoi:En päässyt oppilaskuntamme hallitukseen. :dunno:
Kyllä meillä oli ainakin vaaleissa kova kilpailu.DFiaA sanoi:Minä luulin että sinne joudutaan.
Näitä nykyajan hössötyksiä. Kaikki haluavat kilvan edustaa itseään.S.A sanoi:Kyllä meillä oli ainakin vaaleissa kova kilpailu.
Aika pönkittävä toi sun uusi ajopaita.Jacques sanoi:Ketään ei kiinnosta mun uus hieno ajopaita..
NÄYTTÄÄ HITAALTA!Jacques sanoi:Ketään ei kiinnosta mun uus hieno ajopaita..
:ahem: :ahem:Moe Szyslak sanoi:NÄYTTÄÄ HITAALTA!
Jokos on ens kesän kuntoilutapahtuma lyöty lukkoon ja miten aiot siihen/niihin valmistautua?:doubtful:Jacques sanoi::ahem: :ahem:
Työkiireet haitannu foruminlukua...eläköön kahvipaussi...Toi on komee ajopaita, osaanpa huudella raakuuksia perään jos ohitat hitaastiliikkuvan tsikaanin eli meikäläisen!Jacques sanoi:Ketään ei kiinnosta mun uus hieno ajopaita..
Mielestäni mopoilijoita on paljon enemmän kuin koskaan aikaisemmin. Kun ajatellaan Hondaa ja Suzukia aiemmin, harvoin tyttöjä näki, nyt niitä skootterihemmoja näki ja tyttöjä vielä enemmän kuin aikaisemmin. Se on ihan 107:eitsemänvarmaa.Runar ja Kyllikki sanoi:Silti me molemmat tiedetään (ja varmasti Olgakin tietää) ettei tuossa alaikäisten mopoilussa ole mitään uutta. Olen oikeesti sitä mieltä että se on jopa huomattavasti vähentynyt niihin aikoihin verratuna kun mopolla alaikäisenä ajaminen ei ollut korttirike.
Kaikki maalla kakarana kesiä olleet tietää, että käytännössä joka jätkällä oli mopo käytössä jo siinä 12-14-vuotiaana eikä sitä pidetty rikkeenä eikä minään jos pojat maalla mopoilla alaikäsenä ajeli. Tytöt silloin vielä vähempi, toki niitäkin oli.
Itse olen, niinkuin lukemattomat muutkin, ajellut autolla mailla jo siinä vaiheessa kun ikää oli vähän toistakymmentä. Isolle tielle ei saanut mennä, enkä mennyt, mutta pienillä metsäautoteillä sain ihan isän luvalla ajella. Kuten moni, moni muukin poika sai niihin aikoihin.
No ei kai sentään koskaan aikaisemmin....joskus aikanaan mopo oli koko kansan kulkupeli kun autoihin ei ollut varaa. Vaikka nuo skootterimopot onkin yleistyneet niin oletan että niihin aikoihin oli enemmän mopoja.Thunder sanoi:Mielestäni mopoilijoita on paljon enemmän kuin koskaan aikaisemmin. Kun ajatellaan Hondaa ja Suzukia aiemmin, harvoin tyttöjä näki, nyt niitä skootterihemmoja näki ja tyttöjä vielä enemmän kuin aikaisemmin. Se on ihan 107:eitsemänvarmaa.
No okei, siis skootterimopoja on varmasti yleistynyt enemmän. Muistan sen kun noosina kysyin likalta, että miksi ei käytä motskaa, sanoi, ettei halua pahanhajuista bensa+käryä housunlahkeisiinsa, kun se moottori sijaitsi just jalkojen välissä.Runar ja Kyllikki sanoi:No ei kai sentään koskaan aikaisemmin....joskus aikanaan mopo oli koko kansan kulkupeli kun autoihin ei ollut varaa. Vaikka nuo skootterimopot onkin yleistyneet niin oletan että niihin aikoihin oli enemmän mopoja.
Miten se on mahdollista? Yleensä hinnat nostettiin ihan vit**ti, koroista huolimatta ja nyt on kyllä maailmanlopun ennustettavuuden uutinen tulossa opiskelijalta. Toivottavasti ei asuntotoimistot lähetä laskuja, jossa todetaan hintojen koronneen vähintään 30-40 euroa kuukaudessa.JOC sanoi:Kuka sanoo ettei kilpailuttaminen kannata - kauppiksessa kahvilaa pitävä amica tiputti uuden kilpailutuksen ja siten sopimuksen johdosta kahvin ja ruuan hintaa. Uusi hinta opiskelijaruualle on 2,2€(vanha 2,35€) ja kahvin hinta on nyt 70s(90s). Itse lasken säästäväni kahvissa pelkästään monta euroa kuussa, koska juon kahvia kolme neljä kuppia päivässä koulupäivisin kun olen kunnolla koulussa. Ruokiakin tulee syötyä toistakymmentä kuussa, että säästöä tulee siitäkin.