Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Cinderella007

*söpö*
Sijainti
Sverige
Ja eläinlääkärileikki senkun jatkuu. Nyt tehtiin pieni iltalenkki Hyvinkäälle, jonne kaverin hevonen jäikin letkuihin...

En kyllä tiedä, tulisiko hevosta hankittua jos tietäisi yhtä paljon kuin nyt.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Cinderella007 sanoi:
Ja eläinlääkärileikki senkun jatkuu. Nyt tehtiin pieni iltalenkki Hyvinkäälle, jonne kaverin hevonen jäikin letkuihin...

En kyllä tiedä, tulisiko hevosta hankittua jos tietäisi yhtä paljon kuin nyt.
Jos mun tyttö haluaa jossain vaiheessa lähteä hevosleikkeihin mukaan, ostan hänelle mopon tms. :thumbup:

Cinderella007

*söpö*
Sijainti
Sverige
Sam sanoi:
Jos mun tyttö haluaa jossain vaiheessa lähteä hevosleikkeihin mukaan, ostan hänelle mopon tms. :thumbup:
Erittäin fiksu valinta. Epäilen, että mopoilu on sekä taloudellisestä, sekä fyysisen että henkisen terveyden kannalta parempi valinta.

Cinderella007

*söpö*
Sijainti
Sverige
Il Tempo Gigante sanoi:
Ei tuossa hahmotar "Olga"n linkittämässä jutussa mainittu sukupuolta. On kuski voinut olla tyttökin ?
Mainittiinpas. Mun mielestä sanassa pakeni oli poika-sana piilotettuna. Niin mä ainakin sen näytin tulkitsevani. :rolleyes:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Meidän kylätiellä oli tänään useita selvästi 'alamittaista' mopoilijaa, ja ihan älytöntä kaahailua. Kyllä vanhempien pitäisi tuntea enemmän vastuuta lapsistaan.

Hahmo Sam varmasti pitää huolen, ettei hänen lapsensa ajele luvattomasti.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Olga sanoi:
Hahmo Sam varmasti pitää huolen, ettei hänen lapsensa ajele luvattomasti.
Tästä voit olla varma :thumbup: :ahem:

Kyllä mun kärsivällisyyttä koeteltiin, kun 14-vuotiaana asuttiin kaupunkialueella ja mulla oli mopo, kevari ja auto eikä millään saanut ajaa :jaska: Näin jälkeenpäin olen erittäin tyytyväinen, ettei tullut kohellettua noilla liikenteessä.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Sam sanoi:
Tästä voit olla varma :thumbup: :ahem:

Kyllä mun kärsivällisyyttä koeteltiin, kun 14-vuotiaana asuttiin kaupunkialueella ja mulla oli mopo, kevari ja auto eikä millään saanut ajaa :jaska: Näin jälkeenpäin olen erittäin tyytyväinen, ettei tullut kohellettua noilla liikenteessä.
Silti me molemmat tiedetään (ja varmasti Olgakin tietää) ettei tuossa alaikäisten mopoilussa ole mitään uutta. Olen oikeesti sitä mieltä että se on jopa huomattavasti vähentynyt niihin aikoihin verratuna kun mopolla alaikäisenä ajaminen ei ollut korttirike.
Kaikki maalla kakarana kesiä olleet tietää, että käytännössä joka jätkällä oli mopo käytössä jo siinä 12-14-vuotiaana eikä sitä pidetty rikkeenä eikä minään jos pojat maalla mopoilla alaikäsenä ajeli. Tytöt silloin vielä vähempi, toki niitäkin oli.
Itse olen, niinkuin lukemattomat muutkin, ajellut autolla mailla jo siinä vaiheessa kun ikää oli vähän toistakymmentä. Isolle tielle ei saanut mennä, enkä mennyt, mutta pienillä metsäautoteillä sain ihan isän luvalla ajella. Kuten moni, moni muukin poika sai niihin aikoihin.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Runar ja Kyllikki sanoi:
Silti me molemmat tiedetään (ja varmasti Olgakin tietää) ettei tuossa alaikäisten mopoilussa ole mitään uutta. Olen oikeesti sitä mieltä että se on jopa huomattavasti vähentynyt niihin aikoihin verratuna kun mopolla alaikäisenä ajaminen ei ollut korttirike.
Kaikki maalla kakarana kesiä olleet tietää, että käytännössä joka jätkällä oli mopo käytössä jo siinä 12-14-vuotiaana eikä sitä pidetty rikkeenä eikä minään jos pojat maalla mopoilla alaikäsenä ajeli. Tytöt silloin vielä vähempi, toki niitäkin oli.
Itse olen, niinkuin lukemattomat muutkin, ajellut autolla mailla jo siinä vaiheessa kun ikää oli vähän toistakymmentä. Isolle tielle ei saanut mennä, enkä mennyt, mutta pienillä metsäautoteillä sain ihan isän luvalla ajella. Kuten moni, moni muukin poika sai niihin aikoihin.
Samaa mieltä tuosta.
Tiedostan myös hyvin miten suuri kiusaus nuorella on päästä ajamaan - vaikka luvatta. Asuinpaikasta riippuen täytyy sitten tehdä rajat selviksi. Mikäli on omaa tietä, niin puomi päähän ja sitten saa ajaa - jos ei ole, niin on mentävä minun kanssa luvalliseen paikkaan ajamaan.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Mopoa ajoin ensimmäisen kerran 15.5v, kun mummo lahjoitti Tunturinsa. Oli se huippua, kun muilla oli "vain" PV:t ja Monkeyt:D

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Sam sanoi:
Tiedostan myös hyvin miten suuri kiusaus nuorella on päästä ajamaan - vaikka luvatta.
Joo, tossa on hyvä syy pitää se mopo mailla (jos on mahdollisuus siihen) niin kauan kuin mukula täyttää 15 ja saa mopokortin.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Mikähän tämä juttu oli sähköpostissa? Jollain tuntemattomalla kielellä..tiedä vaikka mainosmiljoonia olisi tarjonnut Forumille, mutta hävitin jo mailin:thumbfh:

Lähettäjä: <kimi_raikkonen_gnc@hotmail.com>
Aihe: KÝMÝ RAÝKKONEN ÝS BEST seninle konuþmak istiyor!

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
kouvotsvoni sanoi:
Lähettäjä: <kimi_raikkonen_gnc@hotmail.com>
Aihe: KÝMÝ RAÝKKONEN ÝS BEST seninle konuþmak istiyor!
Suomennettuna

KIMI RÄIKKÖNEN PARAS seniilin jäämiehen comeback