Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
JOC sanoi:
Kuka sanoo ettei kilpailuttaminen kannata - kauppiksessa kahvilaa pitävä amica tiputti uuden kilpailutuksen ja siten sopimuksen johdosta kahvin ja ruuan hintaa. Uusi hinta opiskelijaruualle on 2,2€(vanha 2,35€) ja kahvin hinta on nyt 70s(90s). Itse lasken säästäväni kahvissa pelkästään monta euroa kuussa, koska juon kahvia kolme neljä kuppia päivässä koulupäivisin kun olen kunnolla koulussa. Ruokiakin tulee syötyä toistakymmentä kuussa, että säästöä tulee siitäkin.
Heliassa Amica joutui laskemaan opiskelijahintaisen ruuan 70 senttiin kilpailutuksen takia. Siis silloin kun olin siellä itse. En tiedä paljonko siellä nykyään maksaa safka.

Jacques

Sijainti
Helsinki
Moe Szyslak sanoi:
Jokos on ens kesän kuntoilutapahtuma lyöty lukkoon ja miten aiot siihen/niihin valmistautua?:doubtful:
Katotaas talvi ensin.. ks. treenitoikki. ;) :ahem: :thumbup: :thumbup:

Jacques

Sijainti
Helsinki
ettelbruck sanoi:
Työkiireet haitannu foruminlukua...eläköön kahvipaussi...Toi on komee ajopaita, osaanpa huudella raakuuksia perään jos ohitat hitaastiliikkuvan tsikaanin eli meikäläisen!
:ahem: :ahem:

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Maksoin just äsken TV-maksun. :thumbfh:

Jacques

Sijainti
Helsinki
VR sanoi:
Maksoin just äsken TV-maksun. :thumbfh:
itse maksoin tv-maksun melkein 2kk myöhässä.. siitä tuli laskumuistutuskin, mutta maksoin silti sen normaalihinnan alkuperäisestä laskusta. Saavat mun puolesta periä maksumuistutuskorvausta, mutta enhän mä saatana tollaisille kiskureille semmoisia maksa perhana. Olisivat tyytyväisiä että ylipäätänsä maksan jotain.

abc

DNF
Mä maksoin samantien tuplana koko telkkumaksun. Onpahan parempi omatunto.

72

Well-known member
Myydään vähän käytetty kilju.
- Mikko -

Estate

Well-known member
Kaksi soittoa tuntemattoma(/i)sta numero(i)sta kymmenen minuutin välillä, eikä kukaan puhunut mitään.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Jacques sanoi:
itse maksoin tv-maksun melkein 2kk myöhässä.. siitä tuli laskumuistutuskin, mutta maksoin silti sen normaalihinnan alkuperäisestä laskusta. Saavat mun puolesta periä maksumuistutuskorvausta, mutta enhän mä saatana tollaisille kiskureille semmoisia maksa perhana. Olisivat tyytyväisiä että ylipäätänsä maksan jotain.
Minuapa uhkasivat ulosotolla, jos en maksa maksamatta jäänyttä maksukehotusmaksua.

Maksoin.

DFiaA

I told you so
Il Tempo Gigante sanoi:
Minuapa uhkasivat ulosotolla, jos en maksa maksamatta jäänyttä maksukehotusmaksua.

Maksoin.
Jep. TV-maksu on peruttava jos sitä ei halua maksaa.