Micael
Micael
Ja kenties uudella nimimerkillä.Olga sanoi:Pöh. Sen jälkeen voi aloittaa taas nollasta. :wink:
Ja kenties uudella nimimerkillä.Olga sanoi:Pöh. Sen jälkeen voi aloittaa taas nollasta. :wink:
Mullakin eilen, kävi käry. Iski tyyppi heikkona hetkenä, olin just kuumeessa ja nukkumassa enkä kyllä tienny tämän maailman tapahtumista mitään kun menin ovea avaamaan.Micael sanoi:Kävi TV -lupatarkastaja kyselemässä jostain TV -luvasta.
Oli sillä muutakin. Ihme kiusaamista tommoset avarat kaula-aukot ja tiukat hameet:nope:ettelbruck sanoi:...eikä muuta asustusta kuin korkokengät... hyvä hoito...
Monenko vuoden luvat joudut maksamaan?Pekkeli sanoi:Mullakin eilen, kävi käry. Iski tyyppi heikkona hetkenä, olin just kuumeessa ja nukkumassa enkä kyllä tienny tämän maailman tapahtumista mitään kun menin ovea avaamaan.
En kovinkaan monen, oli ihan reilu tyyppi se tarkastaja eikä alkanut kovin hirveitä summia perimään.kouvotsvoni sanoi:Monenko vuoden luvat joudut maksamaan?
Hyvä, jottei sinua enempää rangaistu. Tutulta oli peritty luvat vuokrasopimuksen alkamisesta lähtien, kolminkertaisina.Pekkeli sanoi:En kovinkaan monen, oli ihan reilu tyyppi se tarkastaja eikä alkanut kovin hirveitä summia perimään.
En pidä suotavana lopettamistasi, en.Micael sanoi:10.000 on tuossa sen verran lähellä, että sen saavutettuani ehkä lopetankin. On se niin mukavan pyöreä luku ja hyvä jättää tasalukuun nää postaukset.
:thumbup:Micael sanoi:Ja kenties uudella nimimerkillä.
Sam sanoi:Taidanpa laittaa tänään pienen kirjeen postiin S.A:lle :thumbup:
Peesaan. McMikessa on särmää.Moe Szyslak sanoi::thumbup:
Tuo nykyinen ei sovi sulle lain. Vii vont MäkMaik päk tu te pisnis.:ahem:
En pidä kenenkään lopettamista suotavana.Il Tempo Gigante sanoi:En pidä suotavana lopettamistasi, en.
Mun puolitutulta oli (sen oman kertoman mukaan, en ole mistään tätä tarkistanut onko edes teoreettisesti mahdollista) peritty niin ikään vuokrasopimuksen alusta asti lupamaksut kaksinkertaisina. Eli kahdelta vuodelta maksoi siten kaikkiaan neljän vuoden maksut.kouvotsvoni sanoi:Hyvä, jottei sinua enempää rangaistu. Tutulta oli peritty luvat vuokrasopimuksen alkamisesta lähtien, kolminkertaisina.
Lainaa vaan, mutta muista palauttaa sitten.Vellu sanoi:burbilla oli tähän tilanteeseen sopivat tägit, mutten cåpyraittien pelossa uskalla niitä lainata.
Minä olen ollut hereillä vasta vähän reilu 6 tuntia :eek!:Olga sanoi:Keskiviikot ovat nykyisin ennakoidusti katastrofipäiviä, joille kertyy aina tiukkaa aikataulua ja kiirettä ja stressiä ja ahdistusta. Nyt olen kuitenkin selvinnyt 'kunniallisesti' jo 8 tuntia. Kyllä se taitaa taas tästä.