Mulla on taas just housujen kanssa toi tilanne että pitää olla tarkempi. Muuten tulee nivusiin hiertymiä.. Mut toki vaseliini ehkäisee sitä myös..KnowHow sanoi:Mulla on itellä ongelmakroppa ja on tosi vaikee löytää sopivia urheilupaitoja, jotka istuu joka paikasta eikä hierrä mistään. Mikään ei oo niin vittumainen kun tekninen vaate joka ei oo iholla eikä pääse toimimaan vaan hiertää vereslihalle. Juoksutrikoiden ja housujen kans ei oo mitään ongelmia, menee melkein mikä vaan.
Väitätkö että muka kuulat olis laskeutunut hiertämään?:doubtful: :nope: :thumbfh:Jacques sanoi:Mulla on taas just housujen kanssa toi tilanne että pitää olla tarkempi. Muuten tulee nivusiin hiertymiä.. Mut toki vaseliini ehkäisee sitä myös..
Tai siis riittää, että on pehmustetut merkki pyöräilyshortsit/housut, mutta esim. verkkareissa ei voi pidempää lenkkiä tehdä.
Ei ne vielä ole laskeutuneet, ovat vain jalkapallon kokoiset.Moe Szyslak sanoi:Väitätkö että muka kuulat olis laskeutunut hiertämään?:doubtful: :nope: :thumbfh:
:doubtful: :idea:jps sanoi:Ei ne vielä ole laskeutuneet, ovat vain jalkapallon kokoiset.
Jumankekka ja jätkällä luulisi sitten olevan mukavampaakin tekemistä, kun notkua täällä foorumilla... HOITOON SIITÄ!kouvotsvoni sanoi:Käpylään jostain ilmaantunut liuta hoitsuopiskelijoita
:mad_old: :mad_old: :mad_old: :mad_old: :mad_old:jps sanoi:Ei ne vielä ole laskeutuneet, ovat vain jalkapallon kokoiset.
Käytätkö korsettia?Jacques sanoi:En käynyt kokeilemassa Saksassa tuota paitaa vaan otin pienen riskin. Hyvin tuntui istuvan kun testasin aamulla.
Pitää tässä miettiä rohkenenko tilata tuolta myös talvivaatetusta.. Valikoima on niin massiivinen verrattuna suomen liikkeisiin.
Tässä kerran tanssin lavatansseissa erään korsettia käyttäneen miehen kanssa. Tiedoksi.Thunder sanoi:Käytätkö korsettia?
En mä ainakaan vielä tartte. :doubtful:Thunder sanoi:Käytätkö korsettia?
Oli hirmu kiirus mennessä lekurilta toiselle ja 5min tauolla ehdin viskaista vain tuon lainin. Tuon viestin jälkeen vietinkin sitten 45minuuttia korkokengissä tepastelleen alle 30v puheterapeutin huoneessa.Zetor sanoi:Jumankekka ja jätkällä luulisi sitten olevan mukavampaakin tekemistä, kun notkua täällä foorumilla... HOITOON SIITÄ!
Eiks sun pitäny lopettaa kirjoittelu?Micael sanoi:Kävi TV -lupatarkastaja kyselemässä jostain TV -luvasta.
10.000 on tuossa sen verran lähellä, että sen saavutettuani ehkä lopetankin. On se niin mukavan pyöreä luku ja hyvä jättää tasalukuun nää postaukset.Jacques sanoi:Eiks sun pitäny lopettaa kirjoittelu?
Pöh. Sen jälkeen voi aloittaa taas nollasta. :wink:Micael sanoi:10.000 on tuossa sen verran lähellä, että sen saavutettuani ehkä lopetankin. On se niin mukavan pyöreä luku ja hyvä jättää tasalukuun nää postaukset.