Thunder
Vihan aiheuttaja
Sama homma, tosin vuonna 2001 ja paikka ei ollut Rovajärvi, vaan oltiin jossain päin Etelä-Suomea. Ne pari kahvikuppia nousi päähän :eek!:KnowHow sanoi:Mun elämäni kahvi on luultavasti nautittu Sotilaskoti-autosta Rovajärvellä, talvella -89.
Oliko kyseessä soitin, jota itse soitat, vaiko soitin, jolla kuunnellaan musiikkia ?Olga sanoi:Aiheutinpa tänään paikallisessa tavaratalossa kahdesti varashälyttimien soiton. Ensimmäisen kerran alkoivat piipparit soida, kun myyjä esitteli minulle erästä soitinta. Myyjä lohdutti, että ei ole hätää, koska valvontakamerasta näkevät, että myyjä on paikalla. Toinen pillitys tuli sitten kassalla, kun maksoin ko. vehkeen. Tyytyväisenä maksaneena asiakkaana poistuin kassalta ja kas kummaa - taas piipitti oikein vilkkuvalojen kera. Tuntui tosi kivalta. Soitin kuulemma aiheuttaa ko. jutun. :doubtful:
Itse en osaa soittaa kuin nokkahuilua, kampaa ja suutakin ehkä. Tuo ostamani soittelee mm. radiota, cd:tä ja mp3:a. :ahem:Il Tempo Gigante sanoi:Oliko kyseessä soitin, jota itse soitat, vaiko soitin, jolla kuunnellaan musiikkia ?
Jokaisen naisen perustaito. :ahem:Olga sanoi:Itse en osaa soittaa kuin nokkahuilua
Ace17 sanoi:Jokaisen naisen perustaito. :ahem:
Tuli tuosta mieleen kun tässä viikolla kävin oikeustalolla. Heti ulko-ovesta sisään astuttuani huomasin, kun vartija turvatarkasti lakimiehen näköistä pukupelleä. Olin ihan paineessa, koska en ollut koskaan aikaisemmin kyseisessä paikassa käynyt enkä näin ollen ollut osannut odottaa, mitä tuleman pitää. Kattelin hetken ympärilleni, että mitähän tässä nyt sitten. Heti kohta viereeni asteli 24:sta tuttu presidentin turvapäällikköOlga sanoi:Aiheutinpa tänään paikallisessa tavaratalossa kahdesti varashälyttimien soiton.
Entäs hupelin ja ovikello?Olga sanoi:Itse en osaa soittaa kuin nokkahuilua, kampaa ja suutakin ehkä. Tuo ostamani soittelee mm. radiota, cd:tä ja mp3:a. :ahem:
Juuri ja juuri! :wink:Vellu sanoi:Entäs hupelin ja ovikello?
Tulin sieltä. Edelleen jesh !Il Tempo Gigante sanoi:Menen saunaan. Jesh.
Juu, riippuen siitä puhutko kadusta vai talonrakennuksesta? Oikeassa osoitteessa olen, mutta en ole ihan varma siitä vieressä vihoittelevasta naapurista, voi olla, että olen väärässä osoitteessa ja pidän tietokonettani omanani.Jr- sanoi:Tässä vähän lueskellu niin hahmo Thunder taitaa olla ns. kujalla