Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

GeGe

Talvihorrostaja
KnowHow sanoi:
Mun elämäni kahvi on luultavasti nautittu Sotilaskoti-autosta Rovajärvellä, talvella -89.
Sama homma, tosin vuonna 2001 ja paikka ei ollut Rovajärvi, vaan oltiin jossain päin Etelä-Suomea. Ne pari kahvikuppia nousi päähän :eek!:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Aiheutinpa tänään paikallisessa tavaratalossa kahdesti varashälyttimien soiton. :eek: Ensimmäisen kerran alkoivat piipparit soida, kun myyjä esitteli minulle erästä soitinta. Myyjä lohdutti, että ei ole hätää, koska valvontakamerasta näkevät, että myyjä on paikalla. :rolleyes: Toinen pillitys tuli sitten kassalla, kun maksoin ko. vehkeen. Tyytyväisenä maksaneena asiakkaana poistuin kassalta ja kas kummaa - taas piipitti oikein vilkkuvalojen kera. Tuntui tosi kivalta. Soitin kuulemma aiheuttaa ko. jutun. :doubtful:

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Olga sanoi:
Aiheutinpa tänään paikallisessa tavaratalossa kahdesti varashälyttimien soiton. :eek: Ensimmäisen kerran alkoivat piipparit soida, kun myyjä esitteli minulle erästä soitinta. Myyjä lohdutti, että ei ole hätää, koska valvontakamerasta näkevät, että myyjä on paikalla. :rolleyes: Toinen pillitys tuli sitten kassalla, kun maksoin ko. vehkeen. Tyytyväisenä maksaneena asiakkaana poistuin kassalta ja kas kummaa - taas piipitti oikein vilkkuvalojen kera. Tuntui tosi kivalta. Soitin kuulemma aiheuttaa ko. jutun. :doubtful:
Oliko kyseessä soitin, jota itse soitat, vaiko soitin, jolla kuunnellaan musiikkia ?

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Il Tempo Gigante sanoi:
Oliko kyseessä soitin, jota itse soitat, vaiko soitin, jolla kuunnellaan musiikkia ?
Itse en osaa soittaa kuin nokkahuilua, kampaa ja suutakin ehkä. Tuo ostamani soittelee mm. radiota, cd:tä ja mp3:a. :ahem:

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Heitin kanttarellit just äsken pannulle.

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Helsinki-Vantaalla viime kesänä alkoivat noi saakelin hälyttimet soida myös. Syyksi paljastui kameran muistikortti, joka oli vielä pakkauksessaan ja joka oli muualta ostettu. :doubtful: Finskin myymälän ihmiset saivat sen sitten pois käyttämällä sitä siellä kassalla.

Ace17

Acenteella
Olga sanoi:
Aiheutinpa tänään paikallisessa tavaratalossa kahdesti varashälyttimien soiton.
Tuli tuosta mieleen kun tässä viikolla kävin oikeustalolla. Heti ulko-ovesta sisään astuttuani huomasin, kun vartija turvatarkasti lakimiehen näköistä pukupelleä. Olin ihan paineessa, koska en ollut koskaan aikaisemmin kyseisessä paikassa käynyt enkä näin ollen ollut osannut odottaa, mitä tuleman pitää. Kattelin hetken ympärilleni, että mitähän tässä nyt sitten. Heti kohta viereeni asteli 24:sta tuttu presidentin turvapäällikkö

joka kysyi, että milläs asialla sitä ollaan. Kerroin jännityksestä takellelen asiani, jonka jälkeen hän pyysi seuraamaan läpi metallinpaljastimen (muutakaan kautta ei päässyt), joka sitten ujelsi kohdallani. Mutta eipä sillä ollut mitään väliä, koska ilmeisesti vain oikeussaliin aikovat turvatarkastettiin. Itsehän halusin asioida vain neuvonnassa, jonne vartija minut opasti.

Poistuessani kuljin jälleen metallinpaljastimen läpi (toista kertaa elämäni aikana, sen ensimmäisen kerran selostin juuri äsken) ja kun se tietenkin taas ujelsi, katsahdin taakseni vartijankoppiin, josta "Aaron" ilmoitti ettei haittaa. Morjestin kädelläni ja poistuin paikalta.

Thunder

Vihan aiheuttaja
Eikö neuvontaa voi jättää ihan erikseen? Eihän loviisan ydinreaktorin kammioon laiteta neuvontaa ennen sitä varsinaista energianhalkomista?

Vesku

Maatalousneuvos
Saunassa käyty ja menoksi Rauhanlahteen, Mamba musisoi... :thumbup:

Thunder

Vihan aiheuttaja
Jr- sanoi:
Tässä vähän lueskellu niin hahmo Thunder taitaa olla ns. kujalla :eek:
Juu, riippuen siitä puhutko kadusta vai talonrakennuksesta? Oikeassa osoitteessa olen, mutta en ole ihan varma siitä vieressä vihoittelevasta naapurista, voi olla, että olen väärässä osoitteessa ja pidän tietokonettani omanani.